آبخوری جامبو مرغداری مدل جدید

آبخوری مرغداری

آبخوری جامبو مرغداری مدل جدید چه نام دارد؟ ویژگی های آبخوری جامبو مرغداری چیست ؟و بهترین تولید کنندگان آبخوری جامبو را بشناسید و آبخوری های جامبو در پرورش چه نوع طیور استفاده می گردد. آبخوری جامبو بعد از این که تولید می شود وارد فروشگاه ها و وب سایت های اینترنتی می گردد تا مورد داد و ستد قرار بگیرد.

 

آبخوری جامبو مرغداری

چیست ؟

سیستم آبخوری های مرغداری در حالت کلی به دو گروه آبخوری دستی وآبخوری اتوماتیک تقسیم می شوند . آبخوری جامبو  از جمله انواع آبخوری های اتومات محسوب می گردد  از مهمترین مشخصات کیفی  این محصول بهره گیری از پلاستیک درجه می باشد تا محیط نگهداری پرنده از گزند پاشیده شدن آب و یا آلودگی در امان باشد .

ویژگی های آبخوری جامبو مرغداری

آبگیری اتوماتیک ، جنس بدنه مقاوم ، قابل استفاده برای تعداد بالاتری از طیور ، قیمت مناسب و

1-افزایش بهداشت محصول به دلیل حذف رینگ فلزی
2-قابلیت شستشوی بهتر
3-قابلیت ضدعفونی در برابرمیکروب وآلاینده

لازم به ذکراست در به کاربردن این محصول نکات زیررابه خاطر بسپارید:
1-به ازای هر 80 مرغ یک عددازاین نوع آبخوری کفایت میکند.
2-ارتفاع آبخوری راباتوجه به اندازه مرغ تنظیم کنید،ارتفاع لبه آبخوری بایستی اندکی ازکمر مرغ بالاتر باشد.

3-میزان آب درون آبشخور رادر کمترین حالت ممکن قراردهید.

ویژگی های آبخوری جامبو مرغداری

بهترین تولید کنندگان آبخوری جامبو

شرکت مرغ صنعت تولید کننده آبخوری جامبو با توجه به این که دارای سیستم اتوماتیک می باشد توانسته است نظر مشتریان زیادی را جلب خود نماید و از همین رو در بازار ها بیشتر به صورت عمده خرید فروش می شود.
آبخوری جامبو با استفاده از شیلنگی پر می گردد و هیچ موقع خالی نیست و در پر کردن آن دست انسان نیز دخیل نمی باشد.
آبخوری جامبو مرغداری با مدل های جدید و به روز روانه بازار ها می شوند و در مرغداری ها روالی مرتب و منظم برای آب خوردن طیور را ایجاد می نمایند .

انواع آبخوری جامبو مرغداری

بخوری مدل جامبو شرکت لوازم مرغداری پارس دارای مدل های مختلفی می باشد که عبارت اند از:

  • آبخوری کلاسیک جامبو
  • آبخوری اتوماتیک جامبو بدون میلگرد
  • آبخوری اتوماتیک سوپر جامبو

انواع آبخوری جامبو مرغداری

تعمیر و نگهداری ابخوری جامبو

حتما برای جلوگیری از انتقال بیماری سطح کفی ابخوری را هر چند وقت یکبار با مواد ضدعفونی کننده تمیز نمایید .
هیچگاه اجازه ندهید مدفوع طیور در کفی قیف ابخوری باقی بماند و برای جلوگیری از انتقال بیماری های شایع طیور در مرغداری چلوگیری کنید .
در صورتی که قیف آب خوری جامبو سرریز کرد ابتدا از تنظیم مکانیزم ابخوری مطمئن شوید . در غیر اینصورت مشکل احتمالی مربوط به مکانیزم ابخوری می باشد که با تعمیر و یا تعویض آن رفع خواهد شد.

آموزش نصب آبخوری اتوماتیک

آبخوری جامبو شامل دو قسمت میباشد.

۱- مکانیزم آب خوری اتوماتیک

۲- قیف آبخوری اتوماتیک

باید توجه داشت در این نوع

باید توجه داشت کلیه ی امور قطع و وصل آب توسط  مکانیزم آبخوری اتوماتیک جامبو انجام میگیرد.
ابتدا با استفاده از  پیچ که انتهای مکانیزم آبخوری مرغ و جوجه جامبو وجود دارد  و مهره ی که بالای قیف آبخوری اتوماتیک میباشد مکانیزم آب خوری را به قیف آب خوری متصل میکنیم.
در قسمت بالای آبخوری مرغ  جامبو حفره وجود دارد که با استفاده از نخ و قلاب آبخوری را آویز کرده ، سپس شلنگ مخصوص آب را به بالای مکانیزم آب خوری متصل مینماییم ، برای نصب آبخوری اتوماتیک نیاز به آب بافشار صفر می باشد .
به وسیله ی قسمت متحرک مکانیزم آبخوری و مهره نارنجی رنگ قطع و وصل شدن آب را تنظیم می نماییم .ابتدا قسمت متحرک مکانیزم آب خوری را کاملا باز کرده سپس آب را متصل میکنیم.
در این زمان آب نباید از مکانیزم آبخوری خارج شود سپس  و به آرامی شروع به بستن قسمت متحرک میکنیم تا زمانی که آب از مکانیزم آب خوری مرغ خارج شود به محض جاری شدن آب آبخوری را رها کنید تاپر شود هنگامی که ابخوری پر شد مکانیزم عمل کرده و اب قطع خواهد شد.

آموزش نصب آبخوری اتوماتیک

طراحی آبخوری اتوماتیک جامبو مدل جدید یا سوپر جامبو

شرکت بادرام پلاست در تولید آبخوری جامبو و در طراحی آبخوری اتوماتیک سوپر جامبو برای حفظ تعادل قیف آبخوری از یک دیسک پلاستیکی سنگین همراه میله رابط پلاستیکی نگه دارنده ی آن استفاده شده است و تفاوت آبخوری سوپر جامبو با مدل اولیه  در همین داشتن دیسک و میله به جای استفاده از رینگ فلزی می باشد. این مزیت، آبخوری اتوماتیک سوپر جامبو را جزو پرفروش ترین آبخوری های اتوماتیک آویز کرده است.