,

انواع دانخوری زنجیری جدید مرغداری

انواع دانخوری زنجیری

انواع دانخوری زنجیری جدید مرغداری را قبل از خرید بهتر است در فروشگاه‌های اینترنتی مشاهده کنید و مورد بررسی قرار دهید و چنانچه مورد تایید قرار گرفت در مرحله بعد اقدام به خرید نماییم.
دانخوری های موجود در بازار همان طور که مستحضر هستید در دو نوع زنجیری و فلزی هستند که در این متن خبر دانخوری های زنجیری قابل بحث می باشد.
دانخوری های زنجیری که به منظور تغذیه کار فرموده می شوند برای صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از اسراف دان ها غالبا توصیه می شوند و مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند.
انواع دانخوری زنجیری جدید مرغداری با میزان تقاضای بالایی که در ایران دارند از بازار خرید فوق العاده ای برخوردار می باشند.

 انواع دانخوری در سالن‌های پرورش طیور

دانخوری دستی مرغداری

  •  دانخوری‌های دستی ناودانی

این دانخوری کاملا بصورت سنتی پر شده و و جنس آن ها آهن گالوانیزه و یا از جنس آهن سفید می باشد .
نام دیگر آنها دانخوری های دائمی می باشد و دارای مقاومت بیشتری در برابر اشعه خورشید نسبت به دانخوری های پره ای پلاستیکی می باشند.

  • دانخوری‌های دستی پره ای پلاستیکی

این دانخوری ها از دسته لوازم مرغداری پلاستیکی می باشند .
همانگونه که از نام آن ها پیداست جنس آن ها از پلاستیک بوده و قیمت پایین تری نسبت به نوع فلزی می باشند.

دانخوری اتوماتیک مرغداری

  • دانخوری اتوماتیک بشقابی

  1. سیستم دانخوری اتوماتیک بشقابی بوقلمون
  2. سیستم دانخوری اتوماتیک بشقابی مرغ مادر
  3. سیستم دانخوری بشقابی خروس
  4. سیستم کامل دانخوری بشقابی مرغداری گوشتی

  • دانخوری اتوماتیک زنجیری

 دانخوری زنجیری متشکل از یک مخزن دان بوده است که معمولا در بیرون و یا درونلانه قرار می گیرد.

انواع دانخوری زنجیری

  • دانخوری زنجیری نیمه اتوماتیک

در این نوع دانخوری ها پر کردن مخزن به روش دستی است

  • دانخوری زنجیری تمام اتوماتیک

در این نوع دانخوری ها پر کردن مخزن به وسیله لوله ای که با تانکرهای اصلی ذخیره غذا در خارج سالن وصل می باشد ، انجام می شود .
موتور مخزن غذا به وسیله ساعت اتوماتیک در ساعات معینی به کار می افتد و غذا از داخل منبع توسط زنجیره های نقاله به داخل کانالهای ناودانی شکل که در سرتاسر طول سالن کشیده شده است ، حمل شده و در اختیار طیور قرار می گیرد .
مقدار و میزان غذایی که به داخل کانالها ریخته می شود ، به وسیله پیچ به آسانی قابل تنظیم است و ارتفاع دانخوریها نیز به وسیله پیچی که در پایه انها قرار دارد ، با توجه به سن طیور کم یا زیاد می گردد .
از دانخوریهای اتوماتیک معمولا برای مرغداریهای بزرگ استفاده می شود .
عیب بزرگ استفاده از این دستگاهها ، غیر یکنواختی سیستم تغذیه مرغهاست ، به طوری که اغلب طیوری که در قسمتهای نزدیک به منبع توزیع غذا قرار دارند ؛ غذای بیشتر و با کیفیت بهتری نسبت به طیوری که در قسمت دورتر قرار گرفته اند دریافت می کنند .
البته امروزه سیستم هایی نیز طراحی شده اند تا دان پس از حرکت از مخزن ، در یک زمان و به طور یکنواخت در دسترس تمامی طیور قرار گرفته و استثنایی ایجاد نشود .

لیست قیمت دانخوری رنجیری اتوماتیک

دانخوری های زنجیری برای سالن های مرغداری بسته به طول و عرض سالن و تعداد طیور پروش یافته در آن طراحی می گردد.
ودارای جزئیات متفاوتی می باشد.برای سفارش این محصول باید از کیفیت آن و همچنین خدماتی که شرکت فروشنده در قبال آن می دهد اطلاع پیدا کنید.

از شرکت های معتبر فروش تجهیزات مرغداری می توان شرکت مرغ صنعت را نام برد.که خود تولید کننده انواع تجهیزات مرغداری می باشد.
از مراکز فروش معتبر دانخوری های زنجیری مرغداری شرکت sanatmorgh.ir می باشد. که با خدمات پس از فروش بسیار عالی شما را در تجهیز مرغداری تان یاری می نماید.