بازار فروش پنجره اینلت هوا مرغداری

بازار فروش پنجره اینلت پنجره های اینلت را که در سالن های مرغداری امروزه کاربرد بسیاری پیدا کرده است عرضه می نماید. از کاربردهای این سیستم جلوگیری از ورود حشرات به درون سالن های مرغداری و همچنین هوادهی مناسب سالن اشاره کرد.

بازار فروش پنجره اینلت

در بازار فروش پنجره های اینلت می توان با انواع مختلف آن از نظر ابعاد و سایز، میزان مدرنیتهبودن (دستی یا اتوماتیک بودن) آشنا شد و پس از بررسی های انجام شده در مراکز فروش معتبری که در سایت های اینترنتی قرار دارد نسبت به خرید و تهیه سریع آنلاین آن با مناسب ترین قیمت و بیشترین کیفیت اقدام کرد. از پنجره های اینلت به منظور پیاده سازی تهویه عرضی و انتقالی در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که کیفیت تهویه سالن مرغداری از عوامل بسیار مهم در افزایش میزان بهره وری و میزان تولید است. کنترل میزان ورود و خروج هوای داخل سالن های مرغداری از طریق تجهیزات مدرن و به روز باعث کاهش تلفات انرژی و افزایش میزان بهره وری مرغ ها می گردد.

بازار فروش پنجره اینلت

از ویژگی های سیستم پنجره های اینلت:

  • استفاده از آن برای مرغ های تخم گذار، مرغ های مادر و مرغ های گوشتی
  • همگام با بروزترین تکنولوژی در دنیا
  • به صورت کاملا اتوماتیک عمل کرده و امکان کنترل توسط سیستم اتوماسیون سالن

مهمترین موضوعی که در محاسبه تعداد اینلت باید در نظر گرفته شود این است که تعداد اینلت با توجه به شرایط آب و هوایی و تمامی سنین جوجه باید به گونه ای باشد که در همه فصول ما دارای هوای کافی و تازه در سالن های مرغداری باشیم و مصرف کننده با توجه به رعایت این نکات نسبت به خرید و تهیه آن از طریق سایت های اینترنتی اقدام کند.

بازار فروش این محصول امروزه براحتی در فضای مجازی از طریق سایت های معتبر اینترنتی قابل دسترس است.

فروش پنجره اینلت مرغداری

تولید و فروش مستقیم پنجره اینلت مرغداری ساخته شده با تکنولوژی روز دنیا در کارخانجات متعددی در سراسر ایران وجود دارد. خریدارن می توانند با کسب اطلاعات بیشتر در فضای مجازی و سایت های معتبر خرید اینترنتی نسبت به خرید آنلای و تهیه آن اقدام نمایند.

بازار فروش پنجره اینلت

از جمله مزایای استفاده از پنجره اینلت

  • افزایش سودآوری
  • کاهش مصرف سوخت
  • طول عمر بالا
  • رشد یکسان گله به دلیل یکنواختی هوا در کل سالن
  • کاهش بیماری های تنفسی
  • کاهش اثرات منفی خطای انسانی
  • کاهش هزینه های جاری از طریق کاهش نیروی کارگر
  • قابلیت تنظیم به صورت دستی و خودکار

تهویه مرغداری در فصل زمستان به دلیل سرد بودن هوا و کاهش استفاده از هواکش ها اهمیت ویژه ای داشته زیرا استفاده از هواکش های سالن محدودتر می شود.  استفاده از پنجره های اینلت راهی بسیار تاثیرگذار به منظور تهویه سالن های مرغداری در زمستان است. فروش پنجره های اینلت با بهترین مواد اولیه و همینطور بهترین کیفیت تحت نظر کارشناسان و متخصصین این صنعت همراه با محاسبات فنی دقیق در بازار فروش پنجره اینلت که شامل مراکز خرید این محصولات در استان ها و شهرها و همچنین مراکز معتبر خرید اینترنتی می باشد وجود دارد.

قیمت پنجره اینلت مرغداری

پنجره های اینلت یا همان پنجره ورودی هوا از محصولاتی بروز و مدرن در صنعت مرغداری می باشد که امروزه در بسیاری از کارخانجات سراسر ایران با بهترین کیفیت و کارکرد با توجه به نیاز مشتری ساخته شده و در فروشگاه هایی در شهرهای مختلف و همینطور در فروشگا های اینترنتی و سایت های معتبر فروش این محصول براحتی در اختیار خریداران قرار می گیرد و مشتری می تواند با مراجعه به سایت اینترنتی با مناسب ترین قیمت در کمترین زمان و با بهترینکیفیت ممکن آن را تهیه کند.

بازار فروش پنجره اینلت

امروزه کیفیت و کمیت هوای درون سالن های مرغداری یکی از عوامل مهم و ویژه در افزایش میزان تولید و میزان بهره وری است. کنترل میزان ورود و خروج هوای درون سالن مرغداری از طریق تجهیزات مدرن و جدید توسط پنجره های اینلت امکان پذیر شده است. پنجره ورودی هوا برای سالن های مرغداری و سالن های صنعتی با قابلیت نصب بر روی قسمت داخلی اینلت نامیده می شود؛ که در دیواره های طولی سالن و به صورت روبروی هم نصب می شوند. نام دیگر این پنجره ها سیستم تهویه فشار منفی است. جنس پنجره های اینلت از پلاستیک صنعتی مقاوم است که دارای طول عمر بالا می باشند.

امروزه اطلاع داشتن از قیمت پنجره اینلت از طریق فضای مجازی و مراجعه به سایت های اینترنتی ممکن شده است.

انواع پنجره اینلت مرغداری

یکی از مهم ترین مسائل و مشکلات رایج در مرغداری ها سیستم تهویه است. که امروزه استفاده از پنجزه های اینلت کمک شایانی به حل این مشکل کرده است. پنجره اینلت یکی از بروزترین و کاربردترین وسایلی است که در حال حاضر به طور گسترده در تمامی مرغداری های پیشرفته در سراسر دنیا استفاده می گردد.

انواع پنجره های اینلت:

  • دستی
  • اتوماتیک

در  مدل دستی  کارگر مرغداری با توجه به مهارت خود و همینطور دمای سالن، با وینچ میزان باز و بسته بودن پنجره اینلت را تنظیم می کند. در  مدل اتوماتیک  سیستم اتوماسیون تنظیم دما و رطوبت با بررسی رطوبت، وضعیت دما، میزان فشار و میزان گازهای تولید شده در سالن های مرغداری، با در نظر گرفتن سن پرنده ها اقدام به راه اندازی فن های تهویه و باز و بسته شدن دریچه ورودی هوا در سالن های مرغداری کرده است. انواع پنجره های اینلت با توجه به نیاز مصرف کننده در مراکز فروش معتبر اینترنتی و سایت های موجود، وجود دارد و مشتری با اطلاعاتی که در این سایت های وجود دارد نسبت به تهیه آن اقدام می کند