بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری در تهران

بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری

بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری که نقش مهمی را در سلامتی طیور ایفا می کند در نمایندگی های فروش موجود در تهران نیز ارائه می شود.
کارایی خاص سیستم هواکش باعث شده است که تولید کنندگان طرح های خاصی را برای تولید این نوع سیستم در نظر بگیرند. اخیرا بهترین مدل این نوع سیستم هواکش در تهران عرضه شده است.

بهترین هواکش مرغداری

بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری را می توانید با قیمت مناسبی از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که هواکش ها یکی از ضروری ترین تجهیزات قابل استفاده جهت تهویه هوا در سالن های مرغداری ها می باشند.
با توجه به متفاوت بودن سیستم ها و تجهیزات مرغداری، امروزه بهترین نوع از هواکش ها در کارخانه های موجود در شهر تهران تولید می شوند. این نوع سیستم هوای داخل سالن را تازه نگه می دارد.

بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری

هواکش های مرغداری مختلف

هواکش های مرغداری در انواع گوناگونی به وسیله شرکت های تولید کننده مختلفی طراحی و تولید در اختیار متقضیان این محصول قرار می گیرد

هواکش ها بر اساس ابعاد به دسته های زیر تقسیم می شود:

  • هواکش مرغداری 80
  • هواکش مرغداری 100
  • هواکش مرغداری 120
  • هواکش مرغداری 140

هواکش های مرغداری هر یک دارای خصوصیات فنی گوناگونی می باشند. این خصوصیات فنی شامل قدرت پروانه، دور پروانه، قطر پروانه، جنس پروانه، نوع بیلبرینگ، نوع قاب، نوع موتور، قدرت موتور، نوع دمپر، جنس دمپر می باشد.

بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری

اهمیت تهویه مناسب در مرغداری

از آنجایی که تهویه مناسب باعث خروج گرد و غبار ایجاد شده در سالن و همچنین موجب خروج گازهای سمی از محیط های اطراف طیور و تامین اکسیژن کافی می شود، از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار می باشد. از سوی دیگر تهویه، تعدیل دمای سالن و به صورت دقیق تر به حذف و برداشت گرمای اضافی در سالن کمک می نماید، که این مسئله بیشتر در فصل های گرم سال حائز اهمیت می باشد. تعدیل رطوبت نیز یکی دیگر از کارایی تهویه می باشد که در فصل سرد سال اهمیت دارد.

بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری

بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری در تهران

هواکش های مرغداری در روش های تهویه گوناگونی به کار گرفته می شود، این سیستم های تهویه شامل تهویه طولی، تهویه عرضی، تهویه سقفی می باشد. انواع هواکش ها ه به عنوان اجزای مهمی در سیستم تهویه می باشند در شهر تهران طراحی و تولید و در اختیار بازارهای سراسر کشور قرار می گیرد. دارندگان واحدهای مرغداری با خرید این اجزا ساخته شده در تهران می توانند سیستم های هواکش های عالی را در سالن های مرغداری  خود دایر نمایند.