خرید فروش پنجره اینلت سالن مرغداری

فروش پنجره اینلت

خرید فروش پنجره اینلت سالن مرغداری چگونه و به چه روش هایی انجام می پذیرد؟ خرید فروش پنجره اینلت سالن مرغداری باعث ایجاد بازار برای آن گردیده است.
خرید فروش پنجره اینلت سالن مرغداری از طریق سفارش اینترنتی و مستقیم می باشد.

پنجره اینلت چیست ؟

ایجاد هوای مطبوع در سالن یکی از ملزومات مهم در صنعت مرغداری می باشد، که پنجره اینلت بهترین گزینه برای این کار است. تهویه سریع هوای کل سالن باعث تمیزی و تحمل آسان مرغداری می گردد.

فروش پنجره اینلت

قیمت پنجره اینلت

قیمت پنجره اینلت بر اساس مواد به کار برده شده در ساخت آن تعیین می شود. پنجره های اینلت علاوه بر نمونه های ایرانی دارای نمونه های وارداتی نیز در بازار ایران می باشند که قیمت آن وابسته به نوسانات ارز در بازار متغیر می باشد. شما برای آگاهی از لیست قیمت پنجره اینلت می توانید با مشاورین سایت تماس حاصل نمایید.

فروش پنجره اینلت

خرید و فروش عمده پنجره اینلت

خرید و فروش پنجره اینلت باعث ایجاد بازار برای آن گردیده است. تهویه سریع هوای کل سالن موجب افزایش قابل توجه بهره وری مرغداری های گوشتی می گردد. ازاین رو تقاضای این محصول در بازارهای جهانی با استقبال روزافزونی همراه است. سایت مرغ صنعت به فروش پنجره اینلت در بستر اینترنتی می پردازد. با تماس گرفتن با شماره درج شده در این صفحه می توانید این محصول را خریداری و در هر نقطه ای از ایران دریافت نمایید.

فروش پنجره اینلت

ویژگی های پنجره اینلت

. کاهش بیماری طیور و رفع رطوبت محیط به دلیل تهویه مناسب آن از جمله ویژگی های این محصول است. دریچه های اینلت بیشتر در فصل سرد سال به کار گرفته می شوند و از این جهت دارای مزیت های زیر می باشند:

  • کاهش مصرف سوخت
  • افزایش دمای سالن
  • کاهش هزینه انرژی

فروش پنجره اینلت

تهویه در سالن های مرغداری

تهویه در سالن های مرغداری توسط سیستم های مختلفی پیاده سازی می شود. تهویه ها به طور کلی به دو صورت طبیعی و مصنوعی انجام می شود.

تهویه مصنوعی خود دارای انواع گوناگونی می باشد که در زیر آمده است:

  • تهویه با فشار منفی
  • تهویه با فشار مثبت

فروش پنجره اینلت

تهویه با فشار منفی نیز دارای انواع گوناگونی می باشد که در ادامه به آن اشاره نموده ایم:

  • تهویه (فشار منفی) حداقلی
  • تهویه (فشار منفی) انتقالی
  • تهویه (فشار منفی) تونلی

از تهویه حداقلی در هوای سرد و در روزهای اولیه پرورش جوجه، از تهویه انتقالی در سنین متوسط جوجه و در شرایط آب و هوایی معتدل، از تهویه تونلی نیز در مناطق گرمسیر سنین بالای طیور استفاده می شود.  از دریچه های اینلت در تهویه حداقلی استفاده می شود.

تولید کنندگان پنجره اینلت

تولید کنندگان پنجره اینلت نه تنها شرکت های داخالی لیرانی بلکه برخی از شرکت های تولید کننده کشورهای همسایه از جمله ترکیه می باشند که این محصول را به کشور ایران صادر می نمایند. هر دو محصول هم تولید داخلی و هم تولید کشور ترکیه دارای مرغوبیت و در بین مرغداران دارای محبوبیت می باشند.فروش پنجره اینلت

بازار فروش پنجره اینلت

پنجره اینلت با بازار فروش خوبی در کشور روبرو می باشد. پنجره اینلت در بازار کرج، تهران، مازندران و بسیاری از بازارهای دیگر به فروش می رسد. باید در نظر داشت که مراجعه به بازارهای موجود با صرف زمان زیادی همراه می باشد و با توجه به اینکه امروزه زمان اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

فروش پنجره اینلت

بسیاری از عرضه کننده گان  به فروش پنجره اینلت در بستر اینترنت می پردازند، به گونه ای که بسیاری از نمایندگی های معتبر با ایجاد وب سایت های معتبر در بستر اینترنت به فروش اینترنتی و غیر حضوری این محصول می پردازند. سایت مرغ صنعت  عرضه کننده انواع تجهیزات مرغداری از جمله پنجره اینلت می باشد. انواع پنجره اینلت موجود در بازار در این سایت ارائه می شود.