فروش آبخوری کله قندی ارزان مرغداری

فروش آبخوری کله قندی ارزان مرغداری در شهر‌های مختلف ایران انجام می‌شود و دلیل گستردگی پخش در این زمینه، میزان تقاضای بالا برای این تجهیزات می‌باشد.
آبخوری کله قندی را هر کسی ممکن است دیده باشد و با آن آشنا هستیم و باید گفت که بیشترین کارایی را در مرغداری ها ی نیمه اتوماتیک یا مرغداری نیمه صنعتی و همچنین مراکز پرورش مرغ بومی دارد

آبخوری های کله قندی ارزان مرغداری

این آبخوری ها غالبا در شرکت های تولیدی از جنس پلاسیتیک ساخته می شوند و با رنگ های متفاوت وارد بازار می شوند.
خرید عمده آبخوری کله قندی همواره با کاهش قیمت نسبت به خرید تکی این محصول می باشد. شما می توانید با سفارش عمده آبخوری کله قندی به سایت مرغ صنعت، مبلغ به مراتب پایین تری نسبت به بازار را پرداخت نمایید.

فروش آبخوری کله قندی

خرید آبخوری کله قندی

خرید آبخوری کله قندی در دنیای مدرن امروز از طریق اینترنت و به صورت آنلاین به راحتی در حال انجام می باشد. سایت های معتبر با اعتماد سازی لازم و در دسترس قرار گرفتن سریع و راحت امکان خرید و فروش اینترنتی را برای مشتری فراهم نموده است. خرید آبخوری کله قندی به عنوان آبخوری دستی که در سالن های مرغداری سنتی پر کاربرد می باشد، از اهمیت برخوردار می باشد.

فروش آبخوری کله قندی

قیمت آبخوری کله قندی

آبخوری کله قندی از دو جز مخزن استوانه ای شکل و یک بشقاب مدور تشکیل می شود. اغلب این دو جز از جنس پلاستیک مرغوب می باشد و در بعضی از نمونه های آن از جنس آهن می باشد. قیمت آبخوری بسته به جنس اجزای تشکیل دهنده و ابعاد آن متغیر می باشد. چنانچه می خواهید از لیست قیمت انواع آبخوری کله قندی آگاه شوید با شماره تماس درج شده در سایت مرغ صنعت تماس بگیرید.

فروش آبخوری کله قندی

انواع آبخوری دستی مرغداری

آبخوری های دستی آبخوری هایی می باشند که توسط نیروی انسانی (کارگر) پر شده و مورد شست و  شو، ضدعفونی و سرکشی قرار می گیرد. آبخوری های دستی دارای انواع گوناگونی می باشد که ر زیر به آن اشاره نموده ایم:

  • آبخوری دستی کله قندی
  • آبخوری دستی ناودانی

البته نوع دیگری از آبخوری های دستی با عنوان آبخوری پلاستیکی نیز موجود می باشند. هر یک از این آبخوری ها برای شرایط گوناگونی در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال آبخوری ناودانی بیشتر در سیستم پرورش مرغ تخمگذار به کار گرفته می شود.

فروش آبخوری کله قندی

ویژگی های آبخوری کله قندی

آبخوری های کله قندی بیشتر برای سنین پایین طیور مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول برای هفته اول پرورش از این آبخوری ها علاوه بر مرغداری های صنعتی در مرغداری های سنتی نیز می توان استفاده نمود. از ویژگی های آبخوری کله قندی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گونه ای از آبخوری دستی
  • نیاز به نیروی انسانی جهت مدیریت
  • راحتی در جابه جایی و حمل و نقل
  • دسته بندی بر اساس لیتر گنجایش
  • مناسب برای آب رسانی به جوجه های جوان

فروش آبخوری کله قندی

فروش آبخوری کله قندی

فروش آبخوری های کله قندی ارزان مرغداری بیشتر در بازار ها از طریق مراکز فروش و فروشگاه ها انجام می شود و معمولا فروش به صورت عمده می باشد. امروزه سایت ها وب سایت های معتبری به فروش تجهیزات صنایع مرغداری از جمله آبخوری کله قندی می پردازند. فروش آبخوری کله قندی توسط سایت مرغ صنعت انجام می شود. چنانچه بخواهید از انواع و جزئیات مربوط به آبخوری کله قندی آگاه شوید می توانید با استفاده از شماره تماس درج شده در صفحه، با مشاورین صحبت نمایید. و می توانید به راحتی به هر تعداد که لازم دارید آبخوری کله قندی را سفارش و در هر کجای ایران آبخوری کله قندی مورد نظر خود را دریافت نمایید.

فروش آبخوری کله قندی