,

فروش دانخوری زنجیری ارزان مرغداری

فروش دانخوری زنجیری

فروش دانخوری زنجیری ارزان مرغداری دارای بازار فروش بی نظیری است و این تجهیزات در جذب مشتریان ایرانی بسیار موفق وارد عمل شده اند.
دانخوری ها روند دانه دادن به پرندگان را در مرغداری ها تسهیل و تسریع می کند. این تجهیزات در نمونه های متفاوت هستند که متناسب با سالن های مرغداری به کار می رود.

دانخوری زنجیری با قیمت های گوناگون وارد داد و ستد ها می شوند که معمولا ارزان ترین آن ها مورد توجه بیشتر مرغداری ها قرار می گیرد.
فروش دانخوری زنجیری را توصیه می کنیم در بازار ها به صورت اینترنتی انجام دهید تا از این طریق تنوع محصولات خود را برای مشتریان به نمایش بگذارید.

نام محصول قیمت قیمت تعداد تامین کننده
دانخوری اتوماتیک زنجیری تماس بگیرید   09115716223  4poultry@

دانخوری زنجیری چیست؟

سیستم دانخوری زنجیری محصول قابل اطمینان و موثر برای جوجه های گوشتی و مخصوصا مزارع مرغ مادر گوشتی می باشد.

برای مادر گوشتی این سیستم می تواند دان را با سرعت ۳۶ متر در دقیقه حرکت دهد. استفاده هاپرهای کمکی ، سرعت سیکل چرخش دان را ۲ برابر میکند.

زنجیرهای تکنیکال آفریقای جنوبی از کیفیت بسیار بالا و عمر طولانی برخوردار هستند.استفاده از ورق های گالوانیزه در ساخت تراف ها بهداشت بالا و دوام طولانی را برای این سیستم مهیا می سازد.

ساخت دانخوری زنجیری

شرکت مرغ صنعت یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع مرغداری بوده که انواع تجهیزات مرغداری را تولید می نماید.

ویژگی دانخوری زنجیری

  • بهترین شیوه دان رسانی در قفس پرنده
  • سرعت بالای زنجیر
  • سیستم بسته دان رسانی
  • تطبیق بالای سیستم با تمام سالن های مرغداری
  • توزیع یکنواخت دان درون سالن
  • حرکت یکنواخت و کم صدای زنجیر درون تراف

سوالات متداول دانخوری زنجیری

  • امکان استفاده از روز اول جوجه ریزی را دارد؟

بهتر است از دانخوری جوجه یکروزه یا سینی جوجه در شروع دوره جوجه ریزی جهت بازدهی بیشتر همزمان با دانخوری زنجیری استفاده گردد

  • تراف ها چند متری و کیفیت آن چگونه است ؟

تراف ها سه متری و با ورق 1.25 گالوانیزه  تولید شده و دارای استحکام بالایی می باشد

 

مشخصات فنی دانخوری زنجیری

 

نوع پرنده تعداد پرنده/واحد سطح تعداد پرنده در واحد طول فاصله برحسب سانتی متر تا پرنده بعدی دان مورد نیاز روزانه هر پرنده
مادر  6/5-4/5 15-12 16-13 160-130
تخمگذار  8-6 20-15 13-10 130-110
پولت 10-8 25-20 10-8 110-20
گوشتی  24-22 40-30 7-5 150-20
گوشتی  40-30 65-50 4-3 190-20

سیستم دانخوری زنجیری چیست؟

دانخوری زنجیری یکی از قدیمی ترین سیستم های دانخوری محسوب می شود.
سیستم دانخوری زنجیری را می توان در تمامی مرغداری ها اعم از مرغداری های گوشتی ، مرغ مادر ، اجداد و حتی مرغ تخم گذار که در قفس پرورش می یابند استفاده کرد .
سرعت حرکت زنجیر در دانخوری گوشتی 17 متر در دقیقه و در دانخوری مادر به 28 تا 30 متر در دقیقه می رسد و همچنین حجم و اندازه هاپر و کانالها نیز متفاوت است .

مزایای دانخوری زنجیری:

– طراحی ساده و مستحکم

– سهولت در کار و در دسترس بودن قطعات و تجهیزات

– استهلاک نسبتا کم

– نگهداری راحت

طراحی ساده ومقاوم وکارکردی آسان توزیع یک نواخت دان از مزایای این سیستم می باشد.

موارد استفاده دانخوری زنجیری:

  • مرغداری های گوشتی
  • مرغداری های مرغ مادر
  • مرغداری های اجداد
  • مرغ تخم گذار در قفس پرورش
    ولی در کنار تمامی این مزایا در مقایسه با سایر سیستم های توزیع دان اتوماتیک مانند سیستم دانخوری بشقابی دارای معایبی نیز می باشد.

موارد استفاده دانخوری زنجیری

معایب دانخوری زنجیری نسبت به دانخوری بشقابی:

  • سیستم دانخوری زنجیری تا حدودی دارای استهلاک بالایی بوده و هزینه نگهداری آن اندکی بالاتر از سیستم دانخوری بشقابی (اوگر ) می باشد.
  • برای کل دوره ی پرورشی  در جوجه های گوشتی نمی توان از سیستم دانخوری زنجیری استفاده  کرد.
  • معمولا در سیستم  دانخوری زنجیری امکان سورتینگ دان توسط جوجه وجود دارد که باعث میشود تا حدودی یکنواختی گله به هم بخورد که جهت غلبه بر این مشکل بهتر است اولا دان یکدست تر باشد و در صورت  امکان از خوراک پلت شده جهت تغذیه طیوراستفاده  گردد.

دلایل استفاده از انواع دانخوری های اتوماتیک

دلایل استفاده از انواع دانخوری های اتوماتیک:

امروزه  مرغداران به جهت اینکه استفاده از سیستم های دانخوری قدیمی و دستی نظیر سطلی و یا حتی ناودانی دارای مشکلات بسیاری از جمله افزایش حجم کارگری، افزایش پرت دان،کاهش رسیدگی به جوجه، افزایش زمان لازم برای تغذیه  جوجه ها و … می باشد.
تمایل به استفاده از انواع دانخوری های اتوماتیک نظیر دانخوری زنجیری و دانخوری بشقابی دارند.
این سیستم ها باعث کاهش کار کارگری،بهبود ضریب تبدیل، بهبود عملکرد جوجه ها و … میشوند.
سیستم  دانخوری زنجیری یکی از سیستم هایی میباشد که به دلیل سهولت کار و در دسترس بودن مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز آن توسط مرغداران با استقبال روبرو شده است.
در واقع شاید بتوان گفت سیستم دانخوری زنجیری اولین سیستم دانخوری اتوماتیک برای پرورش طیور روی بستر (جوجه گوشتی،پولت،مرغ مادر و …) میباشد.

شکل کلی این سیستم دانخوری بدین صورت است که در ابتدا و اغلب انتهای خط،دارای یک یا چند هاپر بر حسب ظرفیت سالن پرورشی میباشد.
که از داخل این هاپرها دانخوری های زنجیری خارج شده و بصورت شبکه ای در سالن پرورشی پخش میشوند.
کار انتقال دان در سیستم دانخوری زنجیری توسط موتور و گیربکس که تعداد و قدرت آن بر حسب ظرفیت سالن پرورش تعیین میشود،صورت میگیرد.
جنس دانخوری های  زنجیری میتواند از ورقه های ضد زنگ  گالوانیزه  تا ورقه های آهنی مناسب تغییر کند.
تنظیم ارتفاع در سیستم دانخوری زنجیری توسط پایه هایی  که در فواصل مشخص روی زمین قرار دارند و دارای درجه بندی هستند صورت میگیرد.
سیستم دانخوری زنجیری دارای برخی مزایا و معایب میباشد که در زیر به برخی از آنها اشاره می نماییم.

مزایای استفاده از سیستم دانخوری زنجیری :

۱-در این سیستم به دلیل استفاده از تجهیزات مکانیکی اتوماتیک،توزیع و پخش دان در سطح سالن پرورش بسیار ساده تر از دانخوری سطلی است.
۲-سیستم دانخوری زنجیری را میتوان در تمامی مرغداری ها اعم از مرغداری های گوشتی؛مرغ مادر،اجداد و حتی مرغ تخم گذار که در قفس پرورش می یابند استفاده کرد.
۳-در سیستم دانخوری زنجیری پایه هایی که برای تنظیم ارتفاع استفاده میشوند استاندارد بوده و برای سنین مختلف پرنده دارای درجه بندی مشخصی هستند و لذا در این سیستم از دخالت  دست و اعمال سلیقه و خطاهای انسانی در تنظیم ارتفاع تا حدود بسیار زیادی کاسته شده است.
۴-سرویس و نگهداری سیستم دانخوری زنجیری تا حدودی ساده بوده و حتی کارگرانی که اندکی از امور فنی سر رشته داشته باشند میتوانند تا حدودی مشکلات اولیه ی این سیستم را رفع نمایند.
۵-دانخوری زنجیری بخوبی  قابل شستشو بوده و نیازی نیست برای شستشو و ضد عفونی در انتهای دوره ی پرورش از سالن جمع آوری و دوباره نصب شوند که اینکار باعث کاهش هزینه ی کارگری میشود.
۶-کاهش پرت دان و بهبود ضریب تبدیل خوراک از مزایای دیگر استفاده از دانخوری زنجیری میباشد.
در کنار مزایایی که در بالا برشمردیم مزایای زیاد دیگری نیز برای دانخوری زنجیری وجود دارد ولی در کنار تمامی این مزایا سیستم دانخوری زنجیری در

 دانخوری زنجیری یکی از قدیمی ترین سیستم های دانخوری محسوب می شود . طراحی ساده و مستحکم ،سهولت در کار و در دسترس بودن قطعات و تجهیزات ، استهلاک نسبتا کم و نگه داری راحت از مزایای این سیستم می باشد.

 سرعت حرکت زنجیر در دانخوری گوشتی 17 متر در دقیقه و در دانخوری مادر به 28 تا 30 متر در دقیقه می رسد و همچنین حجم و اندازه هاپر و کانالها نیز متفاوت است .

قطعات دانخوری زنجیری شرکت مرغ صنعت :

1-هاپر بارگیری
هاپر بارگیری دارای طراحی بسیار ساده و کارائی فوق العاده می باشد و دارای یک یا دو الکتروموتور 1.5 الی 2 اسب که با ظرفیت های 300 تا 420 کیلو گرم ساخته می شود .
2-تراف (کانال دانخوری)
کانال های دانخوری از جنس گالوانیزه با ضخامت 1.25 میلیمتر و در طول های 2 تا 3 متری ساخته میشود . این کانال ها در مدل های مختلف متناسب با نوع پرنده ای که پرورش می یابد ساخته می شود .
3-زنجیردانخوری
زنجیر یکی از مهمترین قسمت های دستگاه می باشد که از آلیاژ مخصوص تحت عملیات حرارتی فوق العاده دقیق ساخته شده و دارای مقاومت کششی بالا و مقاوم در برابر سایش می باشد .
زنجیرها تهیه شده از شرکت تکنیکال سیستم آفریقای جنوبی یا هیسن هلند می باشد .
4-زاویه دانخوری
زاویه ها از مواد مقاوم و ضد سایش در طراحی فوق العاده با درب فلزی ساخته شده و محل روانکاری (گریس کاری ) در روی شفت آن تعبیه شده است .
5-پایه و گیره کانال
پایه و گیره کانال ها با آبکاری مخصوص دارای طول عمر بالایی می باشد .
قطعات و تجهیزات یدکی

فروش دانخوری زنجیری

فروش دانخوری زنجیری

شرکت مرغ صنعت یکی از بزرگترین مراکز تولید و فروش دانخوری زنجیری بوده و می توان برای خرید دانخوری زنجیری برای مرغداری های مرغ گوشتی به آن مراجعه کرد.
از دیگر شرکت های تولید تجهیزات مرغداری شرکت صنعت مرغ می باشد.

لیست قیمت دانخوری اتوماتیک مرغداری

لیست قیمت دانخوری اتوماتیک مرغداری

سیستم دانخوری اتوماتیک زنجیری شرکت مرغ صنعت یکی از ارزانترین و باکیفیت ترین دانخوری های موجود در بازار می باشد.
برای دریافت لیست قیمت دانخوری زنجیری با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط بگیرید.