فن مرغداری 140

 فن مرغداری 140

فن مرغداری 140 به منظور افزایش تولید و بازدهی بالا، اولین اولویت تنفس خوب و ایده ال برای مرغ می باشد. به منظور ایجاد یک هوای مناسب و تهویه عالی در یک سالن مرغداری نیازمند هواکش می باشد. هرچقدر قدرت هوادهی و سرعت عمل آنها بالاتر باشد قطعا در سلامت و ضریب تبدیل طیور موثر می باشد.

قیمت فن مرغداری 140:

قیمت این هواکش ها در ابعاد و اندازه های مختلف و با جنس های  تولید شده  در هواکش بستگی دارد. برای خرید فن مرغداری بایستی مرغدار با آگاهی و شناخت کامل هر محصول دانش داشته و با انتخاب مناسب، بهترین هواکش مورد نظر خود را خریداری نماید.

قیمت فن مرغداری

انواع فن مرغداری 140:

برای بهبودی و تهویه مناسب یک سالن مرغداری،قطعا از یک یا چندین هواکش بسته به مقیاس سالن الزامیست. تا با قدرت هوادهی بالا در کمترین زمان بتوان هوای داخل محیط را به بیرون انتقال دهد تا طیور دچار خفگی نشوند.از این رو ما،شما را به انواع فن مرغداری معرفی می کنیم.

فن 140*140 شش پره از جنس استیل با  هوادهی 735 متر مکعب در دقیقه

فن 140*140 شش پره از جنس گالوانیزه با  هوادهی 735 متر مکعب در دقیقه

فن 140*140 سه پره در دو جنس استیل و گالوانیزه با هوادهی 630 متر مکعب در دقیقه

فن 140*140 سه پره از جنس PPG با هوادهی 800 متر مکعب در دقیقه

انواع فن مرغداری 140

ویژگی های فن مرغداری 140:

تهویه مناسب یک سالن موقعی میسر واقع می شود که جابه جایی هوا کمتر از یک دقیقه در کل فضا صورت گیرد.

از ویژگی های فن مرغداری می توان :

قدرت هوادهی بالا در زمان کم

راندمان 90 درصد

کمترین استهلاک انرژی

کمترین لرزش

کمترین صدای ممکن

نصب و نگهداری آسان

دارا بودن دمپر گریز از مرکز

مانع نفوذ نور و اشیا

خدمات پس از فروش

ضمانت نامه 18 ماهه

امکان خرید در دو مدل تک دور یا دو دور

ضد زنگ و ضد خوردگی جنس پروانه ها

ویژگی های فن مرغداری 140

سیستم های تهویه سالن مرغداری :

در گذشته برای هوادهی و جلوگیری از خفگی و یا خروج آلاینده های تواید شده از پنجره ها یا با باز کردن در های بزرگ سالن انجام می گرفت که با مشکلات متعدد و جبران ناپذیری همراه بود. این امر باعث سرما خوردن طیور و یا در فصل گرم مانع خروج هوای گرم زیر سالن می شد.و همین امر باعث خفه شدن و کرختی مرغ و نخوردن دان و یا آب هم می شد.

اما در امروزه با داشتن سیستم های تهویه مرغداری و نحوه قرارگیری آنها البته با توجه به نظر متخصصین، مانع چنین مشکلاتی از این قبیل می شود. یکی از بزرگترین سازندگان سیستم های تهویه مرغداری شرکت مرغ خانه بوده که دارای محصولاتی با کیفیت بالا و گارانتی می باشد

سیستم های تهویه سالن مرغداری

فن چیست؟

فن یا هواکش های صنعتی معمولا در محیط های بزرگ و سر پوشیده، برای جلوگیری از دم زدگی و راکد ماندن هوا و همچنین رطوبت محیط بکار می رود زیرا این هواکش ها با پرتاب دهی زیاد حدود 30 متری، جهت یکنواختی هوای موجود در زمان کم نیز بسیار موثر است. و کمتر از چند دقیقه قادر به انتقال آن به محیط بیرون می باشد.