قیمت به روز جت هیتر گازی مرغداری

جت هیتر گازی

قیمت به روز جت هیتر گازی مرغداری بر اساس لیست های قیمتی ارائه می گردند و مشتریان بر اساس این لیست ها اقدام به معامله می نمایند.
جت هیتر ها را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم در انواع گازی، گازوئیلی، دوگانه سوز و برقی هستند که هر کدام دارای سیسم کاری خاصی هستند.

جت هیتر گازی مرغداری

جت هیتر های مرغداری که با گاز کار می کنند جت هیتر هایی پیشرفته و تنظیم شده هستند، این جت هیترها با سوخت مصرفی گاز که سالن ها را به خوبی گرم می نمایند و سیستم گرمایشی عالی را به راه می اندازند.
جت هیتر گازی مرغداری را وقتی می خواهیم تهیه کنیم ابتدا از قیمت به روز آن ها اطلاعات کسب کنیم تا در معاملات دچار ضرر و زیان نشویم.

جت هیتر گازی

 

قیمت به روز جت هیتر گازی مرغداری

قیمت به روز جت هیتر گازی وابسته به نوع سیستم گرمایشی، توان گرمایشی، جنس بدنه و ساختار هیتر، نوع پروانه به کار برده شده ، جنس مخزن، تعداد جداره ای محفظه احتراق، ابعاد و چنانچه اجزای تشکیل دهنده آن وارداتی باشند وابسته به نوسانات ارزی می باشد. سایت مرغ صنعت لیست قیمت به روز  جت هیتر گازی را در اختیار مشتری و متقاضیان این محصول قرار می دهد.

جت هیتر گازی

خرید ارزانترین جت هیتر گازی مرغداری

شما می توانید با خرید در فضا و بستر اینترنتی جت هیترهای موجود در بازار را با قیمت پایین تری در اختیار بگیرید. خرید از سایت مرغ صنعت امکان خرید ارزان ترین جت هیتر گازی را برای شما فراهم می نماید. برند های تولید کننده جت هیتر ها بر روی قیمت جت هیتر تاثیر مستقیمی دارد.

جت هیتر گازی

مشخصات جت هیتر گازی مرغوب

گرمای حاصل از جت هیتر گازی از شعله موجود به طور مستقیم دریافت می شود و از ویژگی های مهمی که جت هیترهای گازی دارند رد زیر ذکر نموده ایم:

  • طول عمر بالا
  • راندمان حرارتی بالا
  • امکان استفاده بر روی زمین
  • امکان استفاده به صورت آویز 

جت هیتر گازی

شرکت های تولیدی جت هیتر گازی مرغداری

جت هیتر گازی مرغداری توسط برندها و شرکت های گوناگونی طراحی و تولید و به بازار ارائه می شوند. شرکت های تولید کننده داخلی ، جت هیتر های گازی مرغوبی را روانه بازار ایران می نمایندجت هیترهای تولید شرکت های داخلی دارای استانداردهای به روز جهانی می باشند و از این رو با استقبال خوبی از جانب مالکان سالن های مرغداری داخلی همراه می باشند.

جت هیتر گازی

انواع جت هیتر های مرغداری

جت هیترها به نوعی بخاری صنعتی محسوب می شوند که در انواع گوناگونی تولید می شود، انواع این محصول در صنایع و مکان های مختلف به کار گرفته می شوند. جت هیترها در صنایع مرغداری، دامداری، سوله های بزرگ و … به کار گرفته می شود و موجب گرمایش در این اماکن می شود.

انواع جت هیتر ها بر اساس اندازه، نوع سوخت و موقعیت نصب:

  • جت هیتر گازی
  • جت هیتر گازوئیلی
  • جت هیتر دوگانه سوز
  • جت هیتر برقی

یک نمونه دیگر که جت هیتر گاز مایع می باشد، هر یک از این جت هیترها دارای مزایای و قابلیت های گوناگونی می باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که جت هیترها به طور کلی در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش تولید می شوند. هر نوع از جت هیترها بر اساس خصوصیات و ویژگی های خود مناسب  اماکن گوناگونی می باشند.

جت هیتر گازی

صادرات جت هیتر گازی

صادرات جت هیتر گازی از کشور ایران همواره به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب با استقبال کشورهای وارد کننده این محصول همراه بوده است.  جت هیتر گازی تولید شده توسط کشور ایران به کشور های همسایه صادر می شود. از جمله کشورهایی که جت هترهای ساخته شده ایرانی به آن ها صادر می شود شامل عراق، افغانستان، آذربایجان، اربیل می باشد.