قیمت دانخوری اتوماتیک مخصوص مرغداری

قیمت دانخوری اتوماتیک

قیمت دانخوری اتوماتیک مخصوص مرغداری در بازار های اینترنتی با بازار های شهری تفاوت دارد و به همین سبب بیشتر مشتریان به صورت اینترنتی اقدام می نمایند.
دانخوری های مرغداری که به صورت اتوماتیک در تولیدی ها ساخته می شوند دارای سیستمی پیشرفته هستند که نیاز به کارگران و نیرو های انسانی را در مرغداری ها کاهش می دهند.
دانخوری های اتوماتیک مخصوص مرغداری به منظور تغذیه بهتر جوجه ها وارد سالن ها می شوند تا دان ها را به صورت تنظیم شده ای در کل سالن پخش کنند.
قیمت دانخوری های اتوماتیک مخصوص مرغداری غالبا از نمونه های ساده گران تر است و هزینه خرید بیشتری را در بازار ها می طلبد.

قیمت دانخوری اتوماتیک

نام محصول قیمت قیمت تعداد تامین کننده
دانخوری اتوماتیک بشقابی تماس بگیرید   09115716223  4poultry@
دانخوری اتوماتیک زنجیری تماس بگیرید   09115716223  4poultry@

با توجه به اینکه دانخوری های اتوماتیک پیشرفته تر و شامل اجزای بیشتری نسبت به دانخوری های دستی می باشند، از قیمت بیشتری نسبت به دانخوری های دستی برخوردار می باشند. دانخوری های اتوماتیک در انواع مختلفی تولید شده و قیمت دانخوری اتوماتیک وابسته به نوع  دانخوری ها و برند های تولید کننده آن می باشد. می توانید برای دسترسی به آخرین قیمت دانخوری اتوماتیک موجود در بازار  از طریق شماره درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید.

قیمت دانخوری اتوماتیک

انواع دانخوری اتوماتیک

با توجه به مشکلاتی که دانخوری های دستی به همراه دارند، دانخوری های اتواتیک با استقبال خوبی از سوی دارندگان واحدهای مرغداری همراه شده اند.  انواع دانخوری اتوماتیک موجود در بازار شامل موارد زیر می باشد:

  • دانخوری اتوماتیک بشقابی
  • دانخوری اتوماتیک زنجیری

سیستم دانخوری زنجیری از اولین سیستم های دانخوری اتوماتیک در صنعت پرورش طیور در بستر است. جنس دانخوری زنجیری اغلی از ورقه های الوانیزه و ورقه های آهنی با کیفیت متغیر است. دانخوری زنجیری دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. این سیستم دانخوری قابل استفاده در سالن های پرورش انواع طیور، از جمله مرغ های گوشتی، مرغ مادر،مرغ تخمگذاری که در قفس پرورش می یابد، می باشد. سرویس و نگهداری دانخری زنجیری ساده است که نیاز به نیروی کارگر زبده برای مدیریت کردن ندارد.

انواع دانخوری اتوماتیک

دانخوری بشقابی تمام اتوماتیک

دانخوری بشقابی یکی از دانخوری های اتوماتیک می باشد که دارای اجزای گوناگونی می باشد که در زیر به آن ها اشاره شده:

  • بشقاب
  • لوله دانخوری
  • موتور
  • گیربکس
  • سیم بکسل

سیستم دانخوری بشقابی پیشرفته ترین و به روزترین سیستم دانخوری اتوماتیک موجود در بازار می باشد. شکل بشقاب ها در این نوع از دانخوری ها به انواع گرد، پروانه ای و بیضی متغیر می باشد. از مزیت های استفاده از این نوع دانخوری می توان به آلوده نشدن دان، قابلین تنظیم ورود دان، توزیع یکنواخت ان در سرتاسر سالن،کاهش هر رفت دان، هزینه پایین سرویس و نگهداری، ثابلیت تنظیم ارتفاع اشاره نمود.

انواع دانخوری اتوماتیک

دانخوری و آبخوری طیور

دان و آب دو عامل و عنصر اصلی ر پرورش طیور می باشند، در نتیجه وجود ابزار و تجهیزاتی اعم از آبخوری و دانخوری که بتوان آن ها را به دور از آلودگی در اختیار طیور قرار داد در صنعت مرغداری ضروری و مهم می باشد. دانخوری ها و دانخوری های مرغداری هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک طراحی و تولید می شوند. آبخوری ها و دانخوری های دستی بیشتر در سالن های مرغداری سنتی و نمونه های اتوماتیک آن در سالن های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.