قیمت روغن سویا

قیمت روغن سویا

قیمت روغن سویا مخصوص طیور چند است ؟ و چرا باید از روغن سویا برای طیور استفاده کرد و بهترین تولید کنندگان این محصول چه شرکت هایی هستند ؟ از مهمترین مباحث مطرح شده در این مطلب می باشد که شما با خواندن آن به سوالات خود پاسخ خواهید داد. نکات مهم در تعیین قیمت روغن سویا چیست؟

قیمت روغن سویا

قیمت روغن سویا مختلف در اکثر تولیدی های داخل کشور به عنوان مکمل غذایی طیور به فروش می رسد. قیمت این محصول با توجه به شرکت تولید کننده و میزان سفارش متفاوت است و با توجه به نوسانات بازار در هر زمان در حال تغییر می باشد. .مزایای فراوان این محصول باعث گردیده بسیاری از شرکت ها و همچنین تولیدکنندگان این محصول را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت تولید وعرضه نمایند.با اطلاع از آخرین قیمت روغن سویا مخصوص طیور می توانید با تماس با کارشناسان ما از قیمت آن مطلع گردید.

قیمت روغن سویا

فواید روغن سویا

این روغن با اضافه شدن به غذای اصلی طیور به جذب هر چه سریع تر آن کمک کرده و در افزایش رشد تاثیر شگفت انگیزی دارد. این روغن حاوی پروتئین ها و ویتامین های ضروری برای تغذیه طیور نیز می باشد.انرژی بسیار بالای این محصول اثرات مثبت تغذیه ای و اقتصادی فوق العاده ای را در پی دارد.روغن سویا خوراک طیور بهترین چربی موجود برای تغذیه مرغ ها می باشد.یکی از بهترین فواید این محصول راحت کردن فرایند هضم برای طیور و همچنین جلوگیری از هر نوع الودگی و ویروس به بدن طیور می باشد.البته روغن سویا مخصوص طیور دارای اسید های چرب غیر اشباع و انتی اکسیدان طبیعی توکوفرول می باشد که از مهمترین مسائل برای سلامتی طیور می باشد.به چندی از مزایای دیگر این محصول در زیر اشاره می کنیم:

  • افزایش انرژی قابل متابولیسم ظاهری در طیور گوشتی
  • افزایش قابلیت هضم کربوهیدراتها
  • بهبود راندمان انرژی جیره
  • کاهش درصد چربی لاشه
  • و غیره

این مزایا و فواید این محصول با کیفیت را از بهترین جیره های غذایی برای طیور کرده است.بسیاری از طور داران با توجه به این مزایای فوق العاده و همچنین سود و راندمان اقتصادی بالا از این محصول در صنعت خود نهایت استفاده را می برند.

قیمت روغن سویا

تولید روغن سویا

تولید روغن سویا مخصوص طیور اغلب از دانه های زرد رنگ سویا تهیه می شوند.فرایند تولید ان به این صورت است که با له کردن و تحت فشار قرار دادن دانه های سویا،روغن این دانه ها را استخراج می کنند.روغن های سویا خوراک طیور رنگ زرد متمایل به قرمز دارند و بوی آن بسیار شبیه به بوی لوبیا می باشد.
در زمان تولید این روغن در دمای معمولی به صورت مایع بوده و در دمای بالاتر به حالت منجمد در می آیند.اکثرا برای استخراج روغن سویا از حلال شیمیایی به نام هگزان استفاده و تولید می شود که در آخر کار کمی از ان نیز در روغن باقی خواهد ماند.
روغن سویا مخصوص خوراک طیور حاوی اسید های چرب غیر اشباع از جمله اسید لینولئیک می باشد و از اسید های چرب بهتری در مقایسه با سایر روغن های خوراکی طیور برخوردار است.بنابراین تولید و استفاده از این محصول بی نظیر نقش بسیار مؤثری در غنی سازی گوشت مرغ را به همراه داشته است.

قیمت روغن سویا

خرید با بهترین قیمت روغن سویا

مشتریان پس از دریافت قیمت روغن سویا اقدام به خرید عده این محصول می کنند امروزه با توجه به مزایا و رشد و سود اقتصادی فراوانی که این محصول بی نظیر داراست بسیاری از طیور داران و مزرعه داران این صنعت از روغن مخصوص طیور در صنعت خود استفاده و نهایت رضایت را داشته اند. از ان روغن در خوراک طیور نیز استفاده می گردد.
با توجه به اینکه این روغن فواید فراوانی برای غنی تر شدن گوشت طیور و همچنین آسان کردن کار بسیاری از طیورداران را انجام میدهد تولید کنندگان و شرکت های پخش این محصول بی نظیر نیز هم تولیدات خود را افزایش داده و همچنین از سود بسیار زیادی برخوردار شده اند.را هایی برای خرید این محصول وجود دارد که به چندتا از ان اشاره می کنیم:

  • مراجعه به فروشگاه های پخش درون هر شهر
  • مراجعه به نمایندگی های مجاز روغن خوراکی
  • مراجعه به مراکز اینترنتی معتبر و خرید به صورت آنلاین

البته خرید اینترنتی امروزه یکی از بهترین و اسان ترین راه ها برای خرید این محصول شگفت انگیز می باشد.معمولا تمامی خریداران از این محصول رضایت کامل داشته اند.اگر شما هم دنبال سود و رونق بیشتر صنعت طیور می باشید حتما این محصول شگفت انگیز و بی نظیر را خریداری کنید.

قیمت روغن سویا