,

شرکت تولید سیستم آبخوری مرغداری

تولید سیستم آبخوری مرغداری

تولید سیستم آبخوری مرغداری در آخرین مدل و طراحی مناسب آن ها توسط عامل های تولید در شرکت انجام می شود. کیفیت بالای این نوع سیستم آبخوری توسط کارشناسان شرکت تأیید شده است.

تولید سیستم آبخوری مرغداری در کنار تجهیزات دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با آبرسانی مناسب به مرغ ها در افزایش رشد آن ها می توان کمک فراوانی کرد.

قیمت فروش سیستم آبخوری

قیمت فروش این نوع سیستم در شرکت های تولید کننده تعیین می شود.
کاربرد سیستم آبخوری در مرغداری ها جهت پرورش مرغ ها بسیار حائز اهمیت است.
در ضمن باید یادآوری شود که آبخوری های مرغ ها با جوجه ها ازنظر ارتفاع و جنس آن ها کمی متفاوت است.
این شرکت جهت رضایت خریداران در تولید سیستم آبخوری از شیوه های پیشرفته و امکانات مدرن استفاده می کند.
آبرسانی دوره ای را با استفاده از سیستم آبخوری پیشرفته در مرغداری ها امتحان کنید.

شرکت تولید سیستم آبخوری مرغداری

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]
[/box]

تولید سیستم آبخوری مرغداری

آبخوری های مرغداری، یکی از جمله تجهیزات بسیار مهم در این صنعت به شمار می رود.
این گونه از محصول را شرکت های مختلفی هستند که در کشورمان به دو روش سنتی و صنعتی تولید می کنند.
این شرکت ها سعی می نمایند تا از مواد اولیه گوناگونی که فلز و پلاستیک می باشد، این نوع از کالا را تولید کرده و روانه بازار خرید و فروش نمایند.
شما هم اگر می خواهید که آبخوری ها را از تهیه کنید،قادر هستید که بازارهای مختلفی سر بزنید.
در این بازارها انواع متفاوتی از این کالا را پیدا خواهید کرد که کاربردشان متفاوت می باشد.
در کنار این مسئله، باید برای خرید یک آبخوری خوب، مسائل متعددی را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید کالایی با کیفیت و در همین حال کاربردی را تهیه کنید.

آبخوری مرغداری

 

در این جا ما به شما توصیه می نماییم که حتماً به فروشندگان معتبر سر بزنید.

چنین فروشندگانی را می توانید از بازارهایی که در آن انواع تجهیزات مرغ داری عرضه می شود به دست آورید و مورد استفاده قرار دهید.
این عرضه کنندگان محصولات شان را از کارگاه های تولیدی خریداری می کنند و سپس در اختیار مصرف کنندگان اصلی قرار می دهند.
باید گفت که این گونه از محصول، در کنار این که کاربرد زیادی را دارا می باشد، از کیفیت ها و مدل های متنوعی نیز برخوردار بوده که در پایین به آن اشاره می گردد.

انواع آبخوری مرغداری

همان گونه هم که در بالا گفته شده، از جمله آبخوری ها از جمله لوازم مرغداری به شمار می روند که کارایی بالایی را دارا می باشند.
در گذشته ها بیشتر از آبخوری هایی استفاده می شد که این کالاها به زودی فرسوده می شدند.
به دلیل این که اغلب آن ها را از فلزات نه چندان مرغوب تولید می کردند و به مرور باعث زنگ خوردگی شان می شد.
اما در حال حاضر، می شود از بازار خرید و فروش تجهیزات مرغ داری، محصولاتی را تهیه کرد که هر کدام شان از کارایی بالایی برخوردار بوده در عین حال، سال های متمادی برای یک پرورش دهنده مرغ، کار می کنند.
این گونه از کالا را هم اکنون شرکت های مختلفی هستند که به شکل پیشرفته ای تولید و یا از خارج کشور وارد بازار داخلی می نمایند.

انواع آبخوری مرغداری

شما برای این که بتوانید بهترین نوع کالا را تهیه کنید، بهتر است که سری به بازار تجهیزات مرغداری بزنید. اما انواع آبخوری مرغداری را می شود این گونه معرفی کرد:

  • آبخوری دستی و ناودانی : این گونه از آبخوری ها دارای مدل ها متنوعی می باشند. اغلب آن ها را به شکل مخروطی شکلی می شود از بازار خرید و فروش پیدا کرد.
  • آبخوری نیمه اتوماتیک: در بازار امروزی زیادی به چشم می خورد. با این نوع از محصول دیگری شما می توانید تا اندازه ای کار آب دادن را آسان تر کنید.
  • آبخوری تمام اتوماتیک: امروزه در پرورش طیور بیشتر از این نوع آبخوری استفاده می شود. با آن به راحتی می توان آب را وارد مخازن کرد و دیگر نیازی نبود تا به درون فقس رفت.

آبخوری کله قندی (آبخوری دستی)

یکی از انواع آبخوری که در بالای هم به آن اشاره نمودیم، آبخوری کله قندی  می باشد.
که دستی آن را به داخل قفس های بزرگ مرغداری ها می گذارند.
این نوع از محصول بیشتر در مرغداری سنتی به کار می رود؛ ولی گاهی هم دیده می شود که اغلب، پرورش دهندگان طیور از آن هم اکنون نیز استفاده زیادی می نمایند.
در کل، باید گفت که این گونه از آبخوری ها ساخته شده توسط فلزات مختلف و همچنین پلاستیک های گوناگونی می باشند.
آنچه در این نوع از محصول بسیار مهم است؛ این است که در ساخت آن باید همه موارد ایمنی در نظر گرفته شده باشد.
به این معنی که دریچه های آب خوری نباید چندان تیز باشد که به مرغ هنگام آب خوردن آسیب جدی وارد شود.

آبخوری کله قندی (آبخوری دستی)

شما باید هنگام خریداری این گونه از کالا، به خوبی به این مسئله توجه جدی داشته باشید.

در هر صورت، در قفس های مرغداری ها، ممکن است طیور با هم دیگر برخورد داشته باشند و باعث مصدومیت شدید آن ها شود و تلفات را به گونه ای بالا ببرد. اما مسئله دیگر در این زمینه این می باشد که حتماً از جنس خوبی باید کالا خریداری شود. سعی کنید از نوع آبخوری دستی ای استفاده نمایید که زنگ خوردگی نداشته باشد و به نوعی این محصول در روند پرورش مرغ، خللی وارد نکند.

آبخوری ناودانی

آبخوری ناوردانی، یکی از جمله محصولات بسیار کاربردی در صنعت مرغداری و پرورش طیور می باشد. امروزه برخی از پرورش دهندگان از این گونه روش برای آب دادن به مرغ ها استفاده می کنند. بیشتر این کار را مرغداری هایی انجام می دهند که به صورت طبقاتی، مرغ ها را نگهداری می کنند و فضای بسیار گسترده و بازی در اختیار ندارند. از آب خوری های کله قندی، عموماً در فضای باز کار گرفته می شود که به راحتی می توان، آبخوری را در جایی که نیاز است، گذاشت؛ اما در این گونه از روش، نیاز است که برای آب دادن مرغ ها، به شکل ناودانی این محصول را نصب کرد. این گونه از محصول را هم به اشکال مختلف اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار به فروش می رسانند.

آبخوری ناودانی

روش کار با این گونه از آبخوری بسیار ساده می باشد و شما دیگر نیازی نیست که وقت زیادی را برای آب دادن طیور صرف کنید؛ چون که آب به شکل خودکار و در موارد مورد نیاز وارد ظرف شده و طیور می توانند مقدار آبی را که نیاز دارند، استفاده کنند. این گونه از آب هم چنین دیگر از هر گونه آلودگی مبرا است، به دلیل این که مرغ، به آسانی آب را می نوشد. در هر صورت، برای خریداری از این کالا هم باید به موارد مختلفی، از جمله نوع کیفیت کالا و این که تا چه اندازه کارایی دارد توجه نمایید.

آبخوری سیفونی یا زنگوله ای

آبخوری سیفونی یا زنگوله ای همان آبخوری جامبو می باشد.
یکی از روش های دیگر برای آب دادن به طیور، این است که از آبخوری های سیفونی یا استفاده شود.
به این گونه از کالا، زنگوله ای هم می گویند که به هم سان بودن آن با زنگوله به این نام مشهور است.
اما این گونه از آبخوری ها از یک بخش دایره ای شکل و یک بشقاب ساخته شده است.
عموماً کارخانه ها آن ها را از پلاستیک تولید می کنند.
البته می شود این نوع از آب خوری را در زمره محصولات اتوماتیک قرار داد.
زیرا که اصل مخزن، از بالا آب را روانه لوله ها می کند و سپس به لوله اصلی می رساند که مرغ می تواند آب را از آن بنوشد.
این نوع از آبخوری های مرغداری باعث می شود که آب زیادی هدر نرود و در همین حال، بهداشتی نیز بماند.

کارکرد این گونه از محصول مانند مخزن های می باشد.

آبخوری سیفونی یا زنگوله ای

به این شکل که هنگام پر شدن، دیگر مجرای ورود آب را قطع می کند تا این که کم کم و به مرور که از آن استفاده شد و باز مجرا باز می گردد تا بشقاب یا همان ظرف، پر آب گردد. به این شکل، دیگر پرورش دهنده طیور نگران این نیست که آب هر آن ممکن است تمام شود؛ چون به شکل اتوماتیک و خودکار، آب مورد مصرف به ظرف اصلی می رسد.

روی هم رفته می توان گفت که این گونه از کالا را می شود امروزه در بسیاری از مرغداری ها دید.

به هر حال، این هم یک نوع روش آبیاری در صنعت مرغ داری می باشد.

آبخوری نیپل

آبخوری های نیپل که به آن در اصطلاح قطره ای هم می گویند، یک سیستم کاملاً بهداشتی است که مصرف آب را به شدت کاهش می دهد. اغلب دیده شده که این گونه از سیستم آب خوری در مرغ داری هایی به کار برده می شوند که طیور در قفس های خودکار جا به جا شده اند. در این سیستم آب در لوله ها جریان پیدا می کند. در فواصل مختلفی که سوپاپ ها نصب شده اند، آب به داخل آنان جریان پیدا می کند و به صورت قطره ای آن آن خارج می شود. مرغ ها می توانند برای خوردن آب به آن نوک بزنند و آبی را که نیاز دارند، مصرف کنند. البته استفاده از این گونه آب خوری ها، برای جوجه هایی که یک هفته ای هستند، چندان کاربرد ندارد.

آبخوری نیپل

در کل، باید گفت که سیستم های آبخوری همان گونه که مشاهده نمودید، دارای انواع مختلفی می باشند. هر کدام از آن ها کاربردهای مشخص خود را دارند و اصولاً در صنعت مرغ داری سعی می شود تا از آن نوعی که کاربرد زیادی دارد، استفاده شود. نوع آب خوری نیپل هم در برخی از مرغ داری ها که طیور به سن رشد رسیده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به برندهای متفاوتی که این نوع از محصول را تولید می نمایند، برای خرید سر بزنید و بهترین کالا را به دست آورید. این کالا قیمت های متفاوتی دارد.

امتیازات سیستم آبخوری نیپل نسبت به دیگر سیستم های آبخوری

سیستم نیپل همان گونه که گفته شد، به صورت قطره ای جریان آب را به سوپاپ اصلی می رساند تا مرغ ها به این وسیله بتوانند از آب استفاده کنند. اکثراً شرکت های تولید کننده آن را از لوله های خوب و با کیفیت تولید می کنند؛ البته در بازار هر گونه کیفیتی را می تواند این گونه از محصول دارا باشد و با اندکی جستجوی بهترین نوع آن را می توان تهیه کرد. اما از جمله امتیازاتی که این گونه از سیستم آبیاری نسبت به سیستم های دیگر دارد، این است که آب همواره در جریان می باشد. یعنی دیگر آب در لوله ها به شکل ایستا قرار نمی گیرد و مرغ ها نیز به راحتی و با نوک زدن می توانند از مجراهایی که از آن آب ریخته می شود، استفاده کنند.

امتیازات سیستم آبخوری نیپل نسبت به دیگر سیستم های آبخوری

این کار باعث می گردد تا آب کاملاً بهداشتی به مرغ برسد.

در کنار این، باید متذکر شد که با این کار، شما به راحتی از آب را به صورت بهینه مصرف می کنید. یعنی این که مصرف آب تان بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و دیگر نگران این نیستید که آب حیف و میل می شود.

خرید آبخوری نیپل

برای خرید آبخوری نیپل، راه های متفاوتی وجود دارد.
شما می توانید به بازار خرید و فروش تجهیزات پرورش طیور و همچنین فروشگاه های آنلاین سر بزنید.
به هر کدام از این گزینه ها که مراجعه نمایید، به راحتی خواهید توانست که بهترین و با کیفیت ترین نوع آبخوری نیپل یا قطره را به دست آورید.
این گونه از محصول را اگر به شکل عمده می خواهید تهیه کنید، باید به شرکت های تولیدی و یا نمایندگی های شان سر بزنید.

خرید آبخوری نیپل

این گونه خواهید توانست که بهترین نوع کالا را با قیمت های ارزان به دست آورید.

در این زمینه، راه های متفاوتی وجود دارد که به برخی از آن ها در این جا اشاره گردید.

بهداشت خطوط آبخوری مرغداری

برای بهداشت خطوط آبخوری مرغداری، باید برخی از نکات را رعایت کرد.

یکی از آن ها این است که سیستم های برور شده را نصب نمود.

این سیستم که در بالا به برخی از آن ها اشاره گردید، زمینه را برای رسیدن آب کاملاً بهداشتی به مرغ و طیور، فراهم می کند. شما می توانید در این زمینه، استانداردهای روز دنیا را در نظر داشته باشید. همچنین شرکت هایی گوناگونی که در کار نصب و راه اندازی این نوع از سیستم ها می باشند، شما را به خوبی راهنمایی می کنند.

بهداشت خطوط آبخوری مرغداری

آن ها در این زمینه تجربه کافی را دارای هستند و سعی می نمایند تا مشتریان خود را مشورت های خوبی بدهند. این شرکت ها که در کار فروش و نصب سیستم های آبیاری بهداشتی طیور می باشند، در همه جای کشور، فعالیت می کنند.

تجهیزات مرغداری

تجهیزات مرغداری، لوازم مختلفی هستند که برای راه اندازی مرغداری ها مورد نیاز می باشند.

شما هر چه تجهیزات مدرن و بهتری را تهیه کنید، خواهید توانست که بهره و سود بالاتری از صنعتی که راه اندازی کرده اید ببرید. در همین حال، باید هنگام خرید توجه داشته باشید که لوازم و وسایل خوب و کاربردی ای را خریداری نمایید. از بازار خرید و فروش تجیهزات و لوازم مرغ داری، می شود این گونه از وسایل را به دست آورد:

  • انواع فنس در ابعاد مختلف
  • انواع قفس در اندازه های متفاوت
  • آب خوری ها در مدل های متفاوت
  • دون خوری ها
  • فن های صنعتی
  • و سایر موارد کاربردی دیگر

 

تجهیزات مرغداری