قیمت آبخوری اتوماتیک

قیمت آبخوری اتوماتیک

قیمت آبخوری اتوماتیک وابسته به چه عواملی می باشد؟قیمت آبخوری اتوماتیک را از کدام سایت معتبر بیابیم؟فروش آبخوری اتوماتیک چگونه انجام می شود؟فروش این محصولات قبلا بیشتر به صورت حضوری انجام می شد اما امروزه با وجود سایت های معتبر و قیمت عالی این سایت ها به صورت انلاین و غیر حضوری انجام می گیرد.

لیست قیمت آبخوری اتوماتیک

نام محصول قیمت قیمت تعداد تامین کننده
آبخوری اتوماتیک نیپل تماس بگیرید   09115716223  4poultry@
آبخوری اتوماتیک جامبو تماس بگیرید   09115716223  4poultry@

قیمت آبخوری اتوماتیک که امروزه یکی از پیشرفته ترین و عالی ترین آبخوری موجود در بازار می باشد،این آبخوری ها با توجه به این که هرکدام کارایی های مخصوص به خود را دارند.

قیمت آبخوری اتوماتیک اغلب توسط شرکت های تولید کننده تعیین می شود.البته نواسانات بازار کشور و همچنین تحریم های اقتصادی باعث تغییرات روزانه در قیمت این محصول شده و دائما ان را در حال تغییر می بینیم.

قیمت آبخوری اتوماتیک را می توانید از طریق همین سایت و با بهترین و نازل ترین قیمت دریافت و در صنعت خود سود و راحتی را فراهم آورید.

قیمت آبخوری اتوماتیک

انواع آبخوری مرغداری

ابخوری ها یکی از خانواده بزرگ تجهیزات مرغداری هستند که در انواع گوناگون و کیفیت های مختلف تولد و در اختیار مشتریان عزیز و بازار های جهانی از طریق این سایت معتبر قرار می گیرد.

آبخوری ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:آبخوری دستی و آبخوری اتوماتیک که این دو دسته از دان خوری ها نیز خود دارای چند نمونه مجزا هستند.آبخوری های دستی در سالن های مرغداری سنتی که معمولا دسترسی به آب لوله کشی شده ندارند،مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع آبخوری دستی عبارتند از:

  1. ناودانی
  2. بشقابی

انواع ابخوری های بشقابی هم عبارتند از:

  1. آبخوری کله قندی
  2. آبخوری دائمی

آبخوری کله قندی از جنس پلاستیک و یا فلز می باشد و اغلب در مدل های یک لیتری، یک و نیم لیتری و دو لیتری روانه بازار میشوند.یکی از معایب بزرگ این محصول کارآمد اینست که در فصل گرم با راکد ماندن آب دمای اب نیز بالا رفته و تمایل به مصرف آب در مرغ ها کاهش می یابد.

آبخوری دائمی از دسته آبخوری هایی می باشد که در سالن های قدیمی و سنتی مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد و جنس ان هم از آلومینیوم می باشد. این آبخوری ها حداکثر ۵ لیتر آب را در خود جای می دهند.

و اما ابخوری های اتوماتیک معمولا در سالن های پرورش طیور که ظرفیت بالایی را دارا می باشند به کار گرفته می شود.این آبخوری ها نیاز طیور مرغداران به کارگر را به حداقل می رساند و از این جهت سود و رونق اقتصادی فراوانی را برای مرغداران به وجود می اورد.
با توجه به این امر که این قیمت آبخوری اتوماتیک بسیار مقرون به صرفه است اکثر مرغداران این محصول را برای سالن های خود استفاده می کنند.همچنین آبخوری اتوماتیک مجهز به سیستم قطع و وصل آب می باشد و به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند که در زیر برایتان نام میبریم:

  • معلق
  • شناور
  • برقی

انواع آبخوری اتوماتیک{خودکار}

  • آبخوری اتوماتیک ناودانی
  • آبخوری اتوماتیک قطره ای
  • آبخوری اتوماتیک{پلاسون}
  • ابخوری اتوماتیک فنجانی
  • ابخوری اتوماتیک جامبو

برخی از آبخوری های اتوماتیک مرغداری نیز خود دارای انواع گوناگونی می باشد اما به طور معمول از ابخوری های دستی در روزهای اول پرورش طیور استفاده و سپس از آبخوری های اتوماتیک به عنوان جایگزین و برای بهبود عملکرد می شود.

مزایای استفاده از آبخوری های اتوماتیک عبارتند از:

  • جلوگیری از نشت آب در محیط بستر
  • کاهش هزینه
  • شست و شوی راحت
  • خوراندن دارو های خوراکی به همراه آب به طیور
  • کمک به پرورش طیور
  • جلوگیری از هدر رفتن آب اضافی

قیمت آبخوری اتوماتیک

قیمت آبخوری اتوماتیک برای فروش

فروش آبخوری های اتوماتیک هم در فروشگاه ها و هم در مراکز فروش معتبر از جمله مراکز اینترنتی صورت می گیرد.مراکز معتبر اینترنتی به مشتری این اجازه را میدهند که به صورت غیر حضوری و کم ترین اتلاف وقت محصول خود را با بهترین و نازل ترین قیمت درب کارخانه دریافت و استفاده نمایند.

امروزه بازار فروش این محصولات به دلیل کاربردی بودن و مزایای فراوان رشد و رونق اقتصادی فراوانی داشته و همچنین باعث گردیده که صادرات این محصول را به چندین کشور همسایه نیز در دست گیریم.برای سفارش کالای خود با ما تماس گرفته و محصول خود را با بهتربن کیفیت و کم ترین قیمت دریافت کنید.

قیمت آبخوری اتوماتیک