سیستم های تهویه مرغداری

هواکش مرغداری

عوامل موثر در میزان رشد مرغ عبارتند از تهویه مناسب سالن مرغداری، تامین رطوبت مناسب سالن، استفاده از برنامه غذایی دقیق از نظر زمانبندی و مقدار، تامین نور مناسب و مدیریت آن. اصلی ترین و ضروری ترین نیاز مرغ برای رشد مطلوب، وجود هوای مناسب برای تنفس می باشد. تهویه مناسب باعث:
1- یکنواختی گله در طول دوره رشد.
2- افزایش ضریب تبدیل خوراک به گوشت بطور قابل توجه.
3- افزایش سلامتی و کاهش تلفات گله.
4- کاهش مصرف سوخت.
5- کاهش هزینه تولید، می گردد.
تهویه مرغداری

پد سلولزی

با توجه به اهمیت پد سلولزی تبخیری مورد استفاده در کولرهای پلیمری و سایر کولرها از لحاظ عملکردی و راندمان و همچنین ارتقا کیفی محصولات، شرکت نیرو تهویه البرز خط تولید پد سلولزی با برند NTA را با بروزترین استانداردهای معتبر جهانی و ملی  به صورت تمام اتوماتیک راه‌اندازی و به بهره‌برداری رساند. در کشورهایی با شرایط اقلیمی گرم و خشک استفاده از سرمایش تبخیری (پد سلولزی) یکی از گزینه های بسیار مناسب بوده که سازگار با محیط زیست و دارای راندمان بالا و کاهش قابل توجه در مصرف آب و انرژی می باشد.

تجهیزات مرغداری

پنجره اینلت

پنجره اینلت مخصوص مرغداری یکی از انواع تجهیزات مرغداری می باشد. امروزه در بازار می توان انواع متفاوتی از این گونه دستگاه را به دست آورد. آن را تولیدی های مختلفی در کشورمان پس از ساخت وارد بازار می نمایند و از طرف دیگر، شرکت های بازرگانی مختلفی هم این محصول را از کشورهای دیگر خریداری کرده و در بازار داخلی ایران عرضه می دارند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلفی که تجهیزات مرغداری را عرضه می دارند، این نوع از محصول را مشاهده کرده و خریداری نمایید.

پنجره ایلنت مرغداری