لیست قیمت پنجره اینلت تهویه هوا مرغداری

پنجره اینلت

لیست قیمت پنجره اینلت تهویه هوا مرغداری را تولید کنندگان در شرکت های تولیدی می گذارند و مشتریان بر همین اساس آن ها را خریداری می کنند.
پنجره هایی که امروزه برای مطبوع سازی هوای سالن های مرغداری به کار می روند و عایق گرما و سرما می باشند و روند پرورش جوجه ها را سریع تر می کنند.
پنجره های اینلت تهویه هوا سیستمی مناسب برای تهویه فشار منفی هستند و برای پیشگیری از بیماری های طیور کارایی بسیار زیادی دارند.
پنجره های اینلت تهویه هوای مرغداری را وقتی می خواهیم بخریم با لیست قیمتی آن ها مواجه می شویم که غالبا این لیست ها بر اساس مشخصات پنجره اینلت تعیین می گردد.

لیست قیمت پنجره اینلت تهویه هوا مرغداری

نام محصول قیمت قیمت تعداد تامین کننده
پنجره اینلت 30*60 تماس بگیرید   09115716223  4poultry@
پنجره اینلت 60*60 تماس بگیرید   09115716223  4poultry@

ابعاد 30*60 قیمت 150 هزار تومان بوده  و زیر 10 عدد  امکان تامین مستقیم وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و چگونگی سفارش و دریافت آن می توانید با شماره درج شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید. انواع دیگری از پنجره های اینلت وجود دارند که پنجره های اینلت پلی ارتان  نیز توسط این سایت  به فروش می رسد که لیست قیمت آن را می توانید از طریق مشاورین سایت دریافت نمایید.

بهترین پنجره اینلت مرغداری

پنجره های ساخته شد از پلی اوورتان به سبب کیفیت بالا و قابلیت عایق بالا از بهترین پنجره های اینلت محسوب می شوند. این پنجره های برای مناطقی که دارای آب و هوای سرد می باشند مناسب و در فصل  سرد سال کارایی بالایی دارند. این نوع از پنجره های اینلت در بازارهای کشور هم ساخته و تولید شده در کشور ایران و هم تولید کشورهای دیگر موجود می باشد. برای تهیه این محصول می توانید آن را از طریق سایت ها و وب سایت های معتبر عرضه کننده محصولات مرتبط با صنعت مرغداری تهیه نمایید.

بهترین پنجره اینلت مرغداری

ویژگی های پنجره اینلت مناسب مرغداری

پنجره های ورودی هوا بیشتر با یک تسمه داخلی خمیده یا یک فلپ مستقیم داخلی در دسترس هستند. ورودی ها با یک صفحه داخلی خمیده هوا را در جهت طیور هدایت می کنند. این اعدام اغلب برای مرغ استفاده می شود. 

ویژگی های پنجره اینلت، مزایایی در سالن هایی که مورد استفاده قرار می گیرد، دارد که در زیر به این مزایا پرداخته شده است:

  • امکان کنترل دقیق جریان هوا و گردش آن در سالن
  • امکان کنترل دقیق دما بر اساس کنترل نسبت ورودی هوا به هوا در سالن
  • امکان کنترل دقیق رطوبت
  • کنترل ترکیب ورودی هوا با هوای موجود در سالن
  • افزایش بهره وری در جوجه های گوشتی
  • کاهش هزینه های گرمایشی و برقی سالن
  • امکان تهویه هوا در سر تا سر سال
  • کاهش بیماری های طیور

پنجره اینلت یکی از مهمترین سیستم های تهویه مرغداری می باشد که با کمک انواع هواکش های مرغداری صنعتی و پد سلولزی وظیفه تهویه سالن مرغداری را برعهده دارد و کارخانه مرغ خانه یکی از بهترین تولید کنندگان آن محسوب می شوند.