, , ,

خرید اینترنتی آبخوری کله قندی و دانخوری پره ای مرغداری

آیا می دانید بهترین روش خرید و فروش کله قندی و دانخوری پره ای مرغداری چیست؟ و برای خرید اینترنتی آبخوری کله قندی چه باید کرد؟ از آبخوری کله قندی نمونه ای دیگر از آبخوری ها است که در کنار انواع مختلف آبخوری های اتوماتیک به فروش گذاشته می شوند.

خرید اینترنتی آبخوری کله قندی

خرید اینترنتی آبخوری کله قندی

خرید اینترنتی آبخوری کله قندی و دانخوری پره ای مرغداری یکی از کارآمدترین روش های فروش بحساب می آید. در بازار های امروزی از راه های مختلفی صورت می گیرد که یکی از بهترین روش ها از طریق فروشگاه های اینترنتی است و این روش بسیار رایج می باشد

شکل آبخوری کله قندی

آبخوری های کله قندی همان طور که از نامشان مشخص است شکلی شبیه کله قند داشته که باعث می شود مرغ نتواند بر روی آن فرود بیاید.
و عملیات آبدهی را آسان تر و سریع تر می کنند و لازم به ذکر است که این آبخوری ها را در اندازه های مختلفی می توان در بازار ها جسیت و جو کرد.
شکل آبخوری کله قندی

قطعات آبخوری کله قندی

قطعات آبخوری کله قندی با کیفیت بالا که از 3 عنصر تشکیل شده است.

  • بدنه ، نیمه شفاف مانند گنبد به نظر می رسد بنابراین مانع از فرود مرغ در آنجا می شود.
  • 4 پا کوچک در بالای فرچه مرغ اجازه می دهد تا هنگام بازگشت آن راحت تر پر شود.
  • دسته حمل و نقل را نیز برای استفاده آسان خواهید یافت. علاوه بر این ، بسته شدن سریع و ایمن سیستم قفل پیچ ، امکان حمل و نقل از طریق دسته را حتی در هنگام پر شدن فراهم می کند.
  • پایه ای که یک فنجان مقاوم است و در آن آب در سطح ثابت پر شدن قرار دارد.
    پاهای موجود در این پایه بسیار پایدار است. آنها همچنین در ابتدا قابل جدا شدن هستند که اجازه استفاده بدون پا را در ابتدا می دهند. یعنی اینکه پای این فرورفتگی آن متناسب با پایه است.
    این کفی از پلاستیک با کیفیت بالا و تحت درمان با اشعه ماوراء بنفش ساخته می شود.

دانخوری پره ای مرغداری

دانخوری پره ای مرغداری

دانخوری پره ای مرغداری از انواع دانخوری های دستی بوده که در مرغداری های سنتی و نیمه سنتی کاربرد داشته و با استفاده از نیروی کار پر می شود