, , , , ,

قیمت به روز تجهیزات مرغداری

قیمت به روز تجهیزات مرغداری را می توان از فروشگاه های عرضه کننده این وسایل جویا شد. هواکش، دانخوری، و آبخوری تعدادی از این تجهیزات می باشند.
قیمت به روز تجهیزات مرغداری از قبیل هواکش، آبخوری، دانخوری، آسیاب، قفس و پد سلولزی را می توان از مغازه های عرضه کننده تجهیزات مرغداری مطلع شد.

قیمت به روز تجهیزات مرغداری
مرغداری یکی از صنایع تولیدی است که تامین کننده بخشی از نیاز پروتئینی کشور می باشد. این واحد ها در اطراف شهر های مختلف قرار دارند.
سالن های مرغداری باید مجهز به بهترین وسایل و تجهیزات اتوماتیک باشند تا کمترین تلفات و خسارت را متحمل شوند.

 

لیست قیمت تجهیزات مرغداری

نام محصول قیمت قیمت تعداد تامین کننده
تجهیزات مرغداری نیمه صنعتی تماس بگیرید   09115716223  4poultry@
تجهیزات مرغداری صنعتی تماس بگیرید   09115716223  4poultry@

لیست قیمت تجهیزات مرغداریلیست قیمت تجهیزات مرغداری را می شود به شیوه های متفاوتی تهیه کرد.
برای به دست آوردن تازه ترین نرخ ها، بهتر است که سری به بازار خرید و فروش انواع تجهیزات مرغداری بزنیم. در این مراکز، هر گونه محصولی را که خواسته باشید، با تخفیف ها ویژه و قیمت های ارزانی می توان به دست آورد.

البته راه و روش ساده تری هم وجود دارد که مراجعه به فروشگاه های آنلاین است. در این فروشگاه ها هر گونه دستگاه و لوازمی که خواسته باشید، می توانید بیابید و از آن نهایت استفاده را ببرید. همین طور تازه ترین نرخ ها در فروشگاه های اینترنتی درج می شود. اما قیمت های این تجهیزات بر این اساس تعیین می گردد:

  • نوع تجهیزات مرغداری
  • کیفیت آن ها
  • خارجی و داخلی بودن
  • کیفیت دستگاه ها و لوازم
  • و غیره موارد دیگر

خرید تجهیزات مرغداری

خرید تجهیزات مرغداریبرای خرید تجهیزات مرغداری راه های گوناگونی را می شود در پیش گرفت. البته مشتریان را می شود به دو دسته تقسیم بندی کرد. دسته ای که محصول را به شکل کلی تهیه می کنند و آن شمار از کسانی که به صورت تکی آن را می خرند.

هر کدام از این مشتریان و خریداران منابع مختلفی را می توانند برای تهیه محصول خود، پیدا کند. در این زمینه کارخانه های تولیدی، شرکت های تجاری که در کار واردات هستند، شعبه های این شرکت ها و همچنین بازار حضوری و غیرحضوری در دسترس مشتریان قرار دارد.

به هر یک از این گزینه ها که سر بزنید، به راحتی خواهید توانست آن گونه از تجهیزاتی را در هر کیفیت و ابعادی که خواسته باشید به دست آورید و مورد استفاده قرار دهید. امروزه بیشتر افراد از طریق اینترنت محصولات و تجهیزات مرغداری را خریداری می کنند که راه ساده و آسانی می باشد.

تجهیزات مرغداری

تجهیزات مرغداریتجهیزات مرغداری، شامل لوازم و اسباب گوناگونی می شود که باعث می گردد تا مکان های پرورش مرغ و طیور، کاملاً بهداشتی و در همین حال بر پرورش مرغ ها هم کمک کند. در حال حاضر، بیشتر کسانی که در این صنعت فعالیت می کنند، دستگاه ها و تجهیزات بروز شده دنیا را در اختیار دارند که باعث پیشرفت در کارشان شده است.

در گذشته، بیشتر به روش های سنتی مرغ و سایر طیور را پرروش می دادند. این موضوع با زحمت زیادی همراه بود از سوی دیگر، باعث می گردد تا تلفات طیور بالا برود. اما در شرایط کنونی، شرکت های مختلف تولیدی تجهیزات این صنعت پا به عرصه گذاشته اند که کار این گونه، کار برای پرورش دهندگان آسان و سهل کرده اند. این شرکت ها، لوازمی مانند این ها را روانه بازار خرید و فروش می نمایند تا در دسترس مرغداری ها قرار بگیرد:

  • انواع آب خوری
  • انواع قفس
  • انواع دون خوبی
  • هواکش
  • و غیره کالاهای کاربردی دیگر

آبخوری مرغداری

آبخوری مرغدارییکی از تجهیزات مورد نیاز در مرغ داری ها، آب خوری می باشد. پیش از این پرورش دهندگان مرغ، از ابزار کاملاً ابتدایی در این عرصه استفاده می کردند. البته هم اکنون هم این روش در برخی از مرغ داری رایج است. اما امروزه برای این که آب سالم و بهداشتی به مرغ برسد، از آب خوری های پیشرفته استفاده می نمایند که انواع متعددی را دارا می باشند.

در این زمینه می شود این گونه از کالا را به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد: آبخوری های دستی که به آن آبخوری کله قندی نیز می گویند. آبخوری نیمه اتوماتیک و آبخوری های تمام اتوماتیک. هر کدام از این آبخوری ها کاربردهای متفاوتی را دارا می باشند و از آنان مرغداری های گوناگونی استفاده می کنند و از کارکردشان بهره می برند.

باید گفت که هر یک از این سه دسته نیز خود شامل انواع مختلفی می باشد. برای نمونه می توان در بخش نیمه اتوماتیک، آبخوری ناودانی را قرار داد و در دسته تمام اتوماتیک، آبخوری سیفونی یا زنگوله ای و همچنین آبخوری نیپل که به آن قطره هم می گویند. کلاً این گونه از محصولات سبب شده تا تحول شگرفی در صنعت مرغداری ایجاد شود.

اکنون، بیشتر کسانی که در کار پرورش مرغ و دیگر طیور می باشند، از این تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند. این کار باعث می گردد تا افراد کمتری باری این موضوع استفاده شوند و هزینه های مصرف آب و در کنار آن، کارگر کاهش می یابد.

دانخوری مرغداری

دانخوری مرغداریدانخوری هایی که در مرغ داری ها به کار می برند، شامل انواع بسیار مختلفی هستند. هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوت خود را دارا می باشند و همچنین پرورش دهندگان طیور گوناگونی از آن ها بنا به شرایطی که دارند استفاده می نمایند. این گونه از محصول را هم مانند آبخوری باید به همان سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد.

البته تفاوت در این است که در این زمینه، شرایط به شکل دیگری است و بیشتر از مواد پلاستیکی برای تولید دانه خوری ها استفاده می شود. کارخانه های گوناگونی هم در کشورمان وجود دارند که با استفاده از فناورهای پیشرفته، این محصول را ساخته و روانه بازار خرید و فروش تجهیزات مرغ داری می نمایند و در دسترس عموم قرار می دهند.

این کارخانه ها در کنار این که نیاز بازار را رفع می کنند، کالای شان را به آن سوی مرزها هم می فرستند. از این مسائل که بگذریم، می توانیم محصولات تولیدی ها را این گونه معرفی نماییم: دانخوری دستی، دانخوری اتوماتیک، دان خوری میله ای، دان خوری ناودانی، دانخوری بشقاب خودکار، دانخوری واگنی و غیره موارد دیگر از این دست.

هر یک از این دانخوری ها کاربردها و مزایای خاص خود را دارا می باشند و می شود با مراجعه به فروشندگان معتبر، آن ها را تهیه نمود و در کنار آن خرید ارزانی را انجام داد.

هواکش مرغداری

هواکش مرغداریهواکش های مرغداری، نقش اساسی ای بر تهیه هوای درون این مکان ها دارد. به دلیل متراکم بودن جای مرغ ها و همچنین بوی زیادی را که آن ها تولید می نمایند، نیاز است که از دستگاه های هواکش استفاده کرد. این گونه از دستگاه ها که به فن هم مشهور هستند، کاربردهای زیادی را دارا می باشند و عموماً در گوشه و کنار نصب می گردند.

البته باید گفت که دستگاه های هواکش مرغداری نیز از خود مدل های متفاوتی را دارا است و همچنین کاربردهای شان هم فرق می نماید. این گونه از دستگاه را شرکت های مختلفی می باشند که در ایران تولید می کنند و در برابر تولیدی ها، برخی از بازرگانان هم از خارج کشور آنان را به بازار داخلی عرضه می دارند که دارای کیفیت های متفاوتی اند.

در هر صورت، با مراجعه به بازارهایی که در آن تجهیزات مرغداری عرضه می شود، می توان بهترین دستگاه ها هواکش را نیز به دست آورد. هر یک از این دستگاه ها دارای توان های متفاوتی هستند و همین باعث شده تا در مدل ها و انواع گوناگونی عرضه شوند. شما می توانید طبق نیازی که دارید وسعت مرغداری تان، آن را تهیه کنید.

مرغداری های زیادی هستند که از این هواکش ها استفاده می کنند. آنان چاره ای جز این ندارند و بایستی از بهترین دستگاه ها کار بگیرند که بخوبی کار تهویه را انجام می دهند.

پد سلولزی مرغداری

پد سلولزی مرغداریپد سلولزی مرغداری ها را شرکت های مختلفی در کشورمان با استفاده از مواد اولیه مختلفی تولید می کنند. این گونه از محصول در صنعت مرغداری نقش زیادی دارد. به نوع پد سلولزی از جمله واسطه های سرمایش تبخیری به شمار می رود. آن را به وسیه فلزهای نازک تولید می کنند که دارای موج های متوالی و پی هم می باشد.

این ورق ها از جنس سلولز می باشند و به همین دلیل به آن سلولزی اتلاق می شود. اکثر کارخانه ها برای این که از خوردگی آن پیشگیری کنند، مواد ضد زنگ زدگی نیز به آن می افزایند که باعث می گردد، پدها به خوبی کار خود را در یک مرغداری پیش ببرند. این پدها باعث می گردند تا هوای مطبوعی وارد مرغداری شود و طیور احساس گرما نکنند.

اگر تصمیم به خرید این گونه از کالا دارید، سعی کنید تا آن را از بهترین عرضه کنندگان تهیه نمایید. آنان در جای جای کشورمان فعالیت می کنند. این محصول را عرضه می دارند.

استفاده از پدهای سلولزی مرغداری دارای خواص گوناگونی اند که به رشد مناسب مرغ کمک می کنند. پس در یک مرغداری نیاز است که از چنین محصولی کار گرفته شود. شما هم می توانید با مراجعه به بازار از کسانی که این نوع از کالا را عرضه می دارند، مشخصات دقیق آن را دریافت کنید و طبق ضرورتی که دارد، پد ها را تهیه نمایید.

جت هیتر

جت هیترجت هیترها از جمله وسایل کاربردی دیگر در یک مرغ داری می باشند. آن ها شرکت های مختلفی تولید کرده  روانه بازار می نمایند. باید متذکر شد که این کالا نیز مانند سایر لوازم و تجهیزات یک مرغداری، دارای مدل های متفاوتی می باشد که آن را کارخانه ها از جنس های گوناگونی نیز تولید می کنند و روانه بازار می نمایند تا در دسترس مشتری قرار گیرد.

در هر صورت، اگر به دنبال بهترین جت هیترها هستید، خوب است که سری به مراکز خرید لوازم صنعت مرغداری بزنید و آن را تهیه کنید. اما این گونه از کالا، تنها برای مرغداری ها به کار نمی رود. از آن در صنایع کشاورزی، به ویژه کشاورزی گلخانه ای نیز استفاده زیادی می کنند. در هر حال، باید اشاره کرد که کاربرد این محصول زیاد است.

اگر سری به بازار بزنید، با برندها و شرکت های گونگونی روبرو خواهید شد که این محصول را تولید می نمایند و برای فروش آماده می کنند. این گونه از کالا باعث می شود تا گرمایش مطبوع مرغ داری ها فراهم شود. از آن بیشتر در فصول سرد استفاده می کنند و اغلب، در استان هایی کاربرد زیادی دارد که هوای شان خنک تر می باشد.

اما این گونه از محصول نیز دارای مدل هایی مانند: جت هیتر تک موتوره، جت هیتر دو موتوره، جت هیتر دودکش و غیره می باشد.

پنجره اینلت

پنجره اینلتدر گذشته ها نه چندان دور، مرغداری ها برای این که تهویه مطبوع صورت بگیرید، روی پشت بام یا دیواره ها، پنجره های کوچکی را باز می گذاشتند.
تا از این طریق هوای نامطبوع خارج  و هوای خوب وارد گردد. اما این سیستم مشکلات اساسی زیادی داشت.
امروزه اما تجهیزات مدرن و خوبی در دسترس همه مرغداری ها قرار گرفته است.

از این جمله پنجره اینلت می باشند که به آن پنجره ورودی هواه می گویند. این گونه از محصول در ابعاد گوناگونی تولیدی می شوند. اصولاً در بازار آن ها را در اندازه ها 80 در 40 سانتی متری می بینیم. همچنین در بیشتر مرغ داری ها که به شکل استاندارد ساخته می شوند، این گونه از پنجره ها را در دو یا سه دریف پی هم درست می کنند.

این مسئله ربط مستقیم به این دارد که مرغ داری چه مساحتی دارد و دیوارهایش چه ارتفاعی را دارا می باشند.
در کنار این، پنجره های اینلت، بهترین جای گزین برای پنجره های آهنی و آلومینیومی می باشند که هم زنگ خوردگی بالایی دارند و هم این که زود فرسوده و کهنه می شوند و باید به زودترین فرصت ممکن آن ها را تعویض کرد.

این نوع از پنجره ها بسیار آسان باز و بسته می شوند که این کار نیز به صورت اتوماتیک انجام می گردد. آنان اصولاً دوجداره تولید می شوند که جلو اتلاف انرژی را می گیرند.

دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشیدستگاه جوجه کشی را شرکت های گوناگونی هستند که تجهیزات مرغداری تولید می کنند. این گونه از دستگاه، کاربردهای بسیار زیادی در صنعت مرغداری امروزی دارد. همان گونه که می دانید، این نوع از محصول کمک زیادی می کند تا جوجه ها در زودترین زمان از تخم بیرون آیند. آن ها در انواع مختلفی ساخته می شوند و دیگر با داشتن آن کارها بسیاری ساده شده است. حتماً شما هم اصطلاح مرغ ماشینی و جوجه ماشینی را شنیده اید. این اصطلاح در میان عوام زیاد بکار برده می شود که منظور همین دستگاه ها هستند.

شما هم که در این حوزه فعالیت می کنید، برای این که بتوانید بهترین دستگاه ها را بیابید، نیاز است که سری به مراکز معتبر بزنید. البته این گونه از دستگاه را می شود به شکل عمده و تکی از فروشندگان اصلی آن که کارخانه ها هستند، به دست آورد. دستگاه های جوجه کشی، دارای ابعاد گوناگونی می باشند.

هر کدام از آن ها شمار مشخصی تخم را در خود جای می دهند و سپس آن را در ظرف مدت زمان بسیار کمی، تبدیل به جوجه های یک روزه می نمایند. این گونه از دستگاه ها کاملاً اتوماتیک عمل می کنند و زمان و نوع گرم نگه داشتن تخم مرغ ها را خودشان به خوبی تنظیم می نمایند و دیگر ضرورتی ندارد تا افرادی مواظب آن باشند.