لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری را چگونه باید دریافت کرد و در انتخاب جت هیتر باید به چه نکاتی توجه نمود، دارای تنوع قیمتی با توجه به مشخصات کالای مورد نظر از قبیل کیفیت و برند تولید کننده دارد.

جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

بستگی به دوگانه سوز بودن آن دارد. این وسیله جهت گرم نمودن فضای داخلی مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد.

هیتر های جت گازی یا کوره هوای گرم قابل استفاده با گازوییل و یا گاز شهری بوده و به همین دلیل به آنها دوگانه سوز گفته می شود.
انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز سالن های مرغداری از قبیل هیتر های گازی با ظرفیت گرمادهی مختلف در صفحات مجازی فروشگاهی قابل مشاهده هستند.

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

نام محصول قیمت قیمت تعداد تامین کننده
جت هیتر دوگانه سوز تماس بگیرید   09115716223  4poultry@

قیمت جت هیتر دوگانه سوز با توجه به مدل و برند تولید کننده آن متغیر می باشد. شما می توانید با برقراری ارتباط با شماره تماسی که در سایت در اختیار شما قرار داده شده است ، از لیست قیمت و جزئیات مرتبط با محصول مورد نظر خود به سادگی آگاه شوید.

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

خرید مستقیم جت هیتر دوگانه سوز از تولید کننده

خرید مستقیم جت هیتر دوگانه سوز از تولید کننده همواره با قیمتی ارزان تر از بازار همراه می باشد. شما می توانید با سفارش این محصول از طریق سایت مرغ صنعت، این محصول را با قیمت درب کارخانه تولید کننده جت هیتر دو گانه سوز در هر کجای ایران در اختیار بگیرید.

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

بهترین جت هیتر دوگانه سوز

بهترین جت هیتر دوگانه سوز توسط سایت مرغ صنعت در اختیار مرغدارای قرار می گیرد. مرغداران با توجه به میزان هزینه ای که می توانند بپردازند می توانند بهترین نوع جت هیتر دوگانه سوز از برند های مختلف تولید کننده موجود در بازار را توسط این سایت خریداری نمایند.

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

ویژگی های جت هیتر دوگانه سوز

جت هیترها با توجه به نوع خود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. از جمله ویژگی های جت هیترهای دوگانه سوز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارایی بالا
  • مصرف کم
  • امکان استفاده با ترموسات محیطی
  • راندمان بالا
  • نگهدارای آسان  و هزینه پایین
  • قابلیت حمل

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

تولید کنندگان جت هیتر دوگانه سوز

جت هیترهای دوگانه سوز در مدل های گوناگون توسط شرکت های تولیدکننده مختلفی تولید و در اختیار بازار فروش قرار می گیرد. این محصول علاوه بر تولید کنندگان داخلی، تولید کنندگان خارجی نیز دارد که با توجه به مطلوبیت و کیفیت تولیدات داخلی، نیاز بازار کشور با محصولات داخلی تامین می شود.

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

انواع جت هیتر مرغداری

جت هیتر ها در انواع مختلف جت هیتر گازی و جت هیتر برقی و جت هیتر گازوئیلی مرغداری و جت هیتر دوگانه سوز دارای قیمت های متفاوتی می باشند که از طریق لینک های قرار داده شده در هر محصول قابل دریافت آخرین لیست قیمت می باشند و شما می توانید از آخرین قیمت این محصولات اطلاع پیدا کنید.

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

هر یک از این جت هیترها با توجه به کارایی که دارند برای محیط های گوناگونی کاربرد مناسبی خواهند داشت، به طور مثال جت هتیر برقی بیسنر در اماکن عمومی و مکان هایی چون گلخانه ها به کار می وند، البته باید در نظر داشت که این جت هیتر در سالن های مرغداری نیز به کار گرفته می شوند.

گرمایش در سالن مرغداری

گرماش یا گرمای سالن مرغداری از عوامل مهم و بسیار موثر در پرورش یهینه طیور می باشندسیستم های گرمایشی به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر ذکر کرده ایم:

  • سیستم های گرمایشی غیر مستقیم
  • سیستم های گرمایشی شعلع مستقیم
  • سیستم های گرمایشی تابشی

که هر یک از آن ها دارای مزیت هایی می باشند. معروفترین گرم کننده ها در سیستم گرمایشی مستقیم جت هیتر ها می باشند. از ویژگی جت هیترها می توان به امکان نصب در سالن، مصرف کمتر سوخت و جابه جایی راحت اشاره نمود.

قیمت جت هیتر دوگانه سوز