جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر دوگانه سوز از گروه بخاری های صنعتی می باشد که برای تامین گرمایش محیط های بزرگ صنعتی به کار گرفته می شود.  در جت هيتر ها گرما را می توان از شعله مستقيم آن ها دريافت نمود. جت هیتر قابليت گرم کردن محيط از 40 الي 50 درجه سانتيگراد را دارند.

 

جت هیتر دوگانه سوز

با توجه به پیشرفت فن آوری و تولید جت هیترهای دوگانه سوز ، محیط های صنعتی اعم از مرغداری ها ، گلخانه ها دچار مشکلاتی که در فصل های سرد سال باعث خسارت های جبران ناپذیری بود نمی شوند و  به راحتی محیط های صنعتی گرم می شود. این نوع از جت هیترها در بازار موجود و به راحتی در دسترس مشتری می باشند. جت هیتر دو گانه سوز در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که به شرح زیر است

انواع جت هیتر دوگانه سوز

  • جت هیتر دوگانه سوز دودکش دار
  • جت هیتردو گانه سوز بدون دودکش

جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر

جت هیتر مرغداری یکی از بهترین و رایج­ ترین وسایل گرمایشی است که در سالن­های مرغداری مورد استفاده قرار می­گیرد. این جت هیترهای به دسته دودکش­دار و بدون دودکش تقسیم می­شوند. که با توجه به وضعیت سالن از نظر سیستم تهویه و جنبه اقتصادی توسط کاربر انتخاب می­شود. یکی از تفاوت­های این دو نوع جت هیتر در خارج کردن گازهای مضر مثل دی اکسید کربن و مونوکسید کربن حاصل از احتراق است که در نوع بدون دودکش آن این مسئله حل نمی­گردد. از طرفی راندمان بسیار پایین در جت هیترهای دودکش­دار استفاده از آنها را محدود می­کند.

جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر موجود در بازار

جت هیترها در انواع مختلف و توسط شرکت های تولید کننده گوناگونی در بازار عرضه می شود. به مشتری پیشنهاد می شود که با توجه به صرف زمان کمتر برای خرید  این محصول، آن را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. انواع جت هیترهای موجود در بازار با توجه به سوخت مصرفی آن ها به شرح زیر می باشد.

انواع جت هیتر مرغداری

  • جت هیتر گازی
  • جت هیتر گازوئیلی
  • جت هیتر برقی
  • جت هیتر دو گانه سوز

جت هیتر دوگانه سوز