فروش روغن طیور گوشتی ارزان

فروش روغن طیور گوشتی

فروش روغن طیور گوشتی به همراه جیره غذایی طیور استفاده و مصرف می شود.مزیت ها و خوبی های فراوانی چون جذب عناصر مفید غذایی و رساندن انرژی مورد نیاز را برخوردار می باشد.
روغن مخصوص طیور به دو صورت جامد و مایع تولید و عرضه می شود.این روغن ها همراه با خوراک طیور مخلوط و به مصرف ان ها می رسد.با مخلوط شدن روغن مخصوص طیور با جیره غذایی ان ها میزان گرد و غبار در غذای ان هارا کاهش داده و به سادگی می تواند مکمل ها و داروهای بودری را مورد مصرف طیور قرار داد.
افزایش چند برابری جذب مواد مقوی در طیور از مزایای بسیار خوب روغن مخصوص طیور می باشد.این محصول بی نظیر و با کیفیت با قیمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

فروش روغن طیور گوشتی

روغن مخصوص طیور به عنوان یک منبع انرژی بسیار مهم برای طیور می باشد.از این روغن های طیور دارای ۸۷۰۰ کیلو کالری انرژی قابل متابولسیم در کیلو گرم می باشند و یکی از مطلوب ترین خوراکی ها برای پرندگان و طیور جوان محسوب می شود.
از دیگر فواید روغن مخصوص طیور جلوگیری احتمالی از ورود انواع الودگی ها به بدن طیور می باشد.کارشناسان فواید فراوان دیگری را در این محصول یافته اند.اثرات عالی و در رشد و تغذیه طیور و همچنین انرژی فراوان این محصول را میتوان یکی از بهترین جیره های غذایی برای طیور دانست.
به دلیل اینکه این محصول در دمای بیش از ۲۵۰ درجه حرارت غیر مستقیم می بیند فرم ان به صورت نیمه مایع در امده است.همچنین روغن مخصوص خوراک طیور دارای انتی اکسیدان می باشد که باعث شده خاصیت تند شدن و اکسید شدن ان بسیار پایین باشد.
روغن خوراک طیور دارای عطر و بوی بسیار خوشایندی است.از بهترین فرایند ان پروفیل مناسب و ضروری که دارای اکسید چرب مناسب برای گوشت طیور است می باشد.

این مزایا و خوبیهای فراوان باعث گردیده که کار تولید و فروش ان به حد اعلا خود برسد.

فروش روغن طیور گوشتی

خرید روغن طیور گوشتی ارزان

روغن خوراک طیور ضمن به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی دارای ضریب تبدیل غذایی مناسب و کیفیت بسیار بالا می باشد در کشور توسط شرکت های معتبر تولید شده و عرضه میگردد.سود اقتصادی کلان و همچنین کاهش مصرف زمان برای وعده های غذایی طیور اکثریت طیور داران را به سمت این محصول فوق العاده کشانده است.راه های بسیاری برای خرید روغن خوراک طیور وجود دارد که مشتریان بتوانند این محصول را برای استفاده در صنعت خود خریداری کنند.به چند مورد ان در زیر اشاره می کنیم:

  • مراجعه به فروشگاه های پخش درون هر شهر
  • مراجعه به نمایندگی های مجاز روغن خوراکی
  • مراجعه به مراکز اینترنتی معتبر و خرید به صورت آنلاین

بهترین و امن ترین راه نیز برای خرید اسان و بی درد سر از طریق بازار های اینترنتی می باشد.

فروش روغن طیور گوشتی

قیمت روغن طیور گوشتی

قیمت روغن خوراک طیور گوشتی همانطور که گفته شد اغلب وابسته به کیفیت و همچنین مقدار مصرف ان می باشد.با توجه به تولید انبوه و شرکت های بسیاری که این صنعت پر سود را برای سود اقتصادی خود انتخاب کرده اند قیمت های متفاوتی برای این محصول بی نظیر وجود دارد.
شرکت ها و تولید کنندگان روغن خوراک طیور در داخل کشور این محصول را با بهترین و کم ترین سود در اختیار مشتریان و فروشندگان قرار می دهند.
با توجه به وجود سایت ها و بازار های اینترنتی مشتریان عزیز می توانند با گرفتن اطلاعات از قیمت و هم چنین مزایای ان خبر دار شده و محصول خودرا با بهترین روش و نازل ترین قیمت دریافت کنند.

فروش روغن طیور گوشتی

تولید روغن طیور گوشتی

روغن خوراک طیور یک جیره غذایی بسیار عالی با فواید فراوان می باشد که در چند سال اخیر بسیاری از طیور داران با توجه به مزایای این محصول و همچنین راندمان بالای اقتصادی از روغن خوراک طیور برای تغذیه خوب و رشد بیشتر طیور خود استفاده می کنند.
با توجه به استفاده اکثر طیور داران و بالا رفتن حجم در خواستی تولید روغن خوراک طیور نیز به صورت روزانه در حال افزایش می باشد.
ضمن توجه به اینکه گرمای ویژه تولیدی توسط روغن طیور بسیار پایین تر از غلات می باشد،معمولا توصیه می شود در اب و هوای گرم برای کاهش دادن به تلفات خصوصا در نژاد های سنگین تر از روغن مخصوص طیور برای تامین انرژی مورد نیاز استفاده گردد.امروزه تولید این محصول بی نظیر و با کیفیت با جدید ترین دستگاه های روز دنیا و علم پیشرفته انجام می گیرد.

فروش روغن طیور گوشتی