قیمت دان مرغ

قیمت دان مرغ

قیمت دان مرغ را چگونه بیابیم؟قیمت دان مرغ برای خرید و مصرف در جیره غذایی ان ها به خوب و به صرفه می باشد؟از مهم ترین بخش ها برای پرورش خوب و سام مرغ ها تغذیه ان ها به ویژه در ابعاد گسترده است که کار اسانی به نظر نمی اید.
طبیعی است که نیاز های بدن مرغ های تخم گذار و گوشتی و نیز متابولیسم بدنشان با یک دیگر متفاوت می باشد،همین امر باعث شده نیاز هر یک از ان ها به مواد غذایی و مکمل متفاوت می باشد.
مرغ های هر یک دوره های مختلف رشد خود را دارند، لذا در هر دوره باید تغذیه مخصوص ان با توجه به فرمول های مناسب نوشته شده توسط متخصص و کارشناسان مربوطه به جوجه داده شود تا بیشترین بازدهی از دان ها دریافت شود.انواع دان مرغ عبارتند از:دان مرغ کنستانتره،دان مرغ اماده و…….

قیمت دان مرغ

از مهم ترین اصل ها در انتخاب دان مرغ،قیمت دان مرغ می باشد که مرغداران توجه بسیاری به این امر می کنند.اما صلاح دانستیم این نکته را به شما اشاره کنیم که تنها نباید به قیمت دان مرغ برای استفاده از ان دقت کنیم.
انالیز و کیفیت دان مصرفی بایستی طبق استاندارد های مورد نیاز بدن مرغ باشد، اما اگر این اتفاق نیفتد رشد مرغ ها به دلیل نرسیدن مواد مغذی کافی برای رشد ان ها مرغداران با مشکل مواجه شده و چه بسا ممکن است خسارت ها و مرگ و میر فراوان و جبران ناپذیری رخ دهد که باعث ضرر مرگ و میر شود.

قیمت دان مرغ

قیمت دان مرغ برای خرید

در سال های گذشته با توجه به مزایای فراوان و رشد و رونق اقتصادی فراوانی که استفاده از دان های اماده برای پرورش دهندگان مرغ داشته است موجب شده بسیاری از مرغداران نظرشان برای خرید این محصول جلب شود.
خرید دان مرغ ها به چند روش متداول انجام میشود:

مرغداران بومی و صنعتی به مراکز فروش دان در بازار که به صورت خرده به فروش می رسد مراجعه کرده و مواد غذایی و دان مصرفی مرغ های خود را تهیه می کنند.
روش اسان تر و مطمئن تر برای یک خرید خوب و بی دردسر موجود می باشد که از طریق انلاین از فروشگاه های اینترنتی دان مورد نظر خود را دیده و از کیفیت و قیمت دان مرغ خود با خبر می شوند و ان را ثبت سفارش می کنند.
باید بگوییم یکی از خوبی های مهم که همه مرغداران می خواهند از این خوبی برخوردار شوند از این طریق انجام می شود که مشتریان دان را با قیمت درب کارخانه دریافت می کنند که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه و عالی می باشد.

قیمت دان مرغ

دلایل انتخاب دان مرغ

انتخاب دان مرغ خوب و مطمئن برای مرغداران ملزم یک سری فاکتور می باشد مه مرغداران برای پروش بهتر و بی خطر تر و همچنین بالا بردن راندمان اقتصادی خود ان ها را در نظر می گیرند.

این فاکتور ها که بایستی ان ها را حتما در نظر بگیرند عبارتند از:

  • دان مرغ با کیفیت و مرغوب باشد.
  • از بو و طعم خوبی برخوردار باشد و بوی ترشیدگی ندهد.
  • از نظر بهداشتی عاری از هر گونه میکروب و قارچ و… باشد.
  • سهولت در حمل و نقل و امکان مرجوع دادن دان در صورت نا رضایتی.
  • یکی از عوامل مهم دیگر با توجه به دارا بودن همه ی موارد بالا , از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

قیمت دان مرغ

صادرات دان مرغ

کیفیت بالای دان و قیمت مناسب تولیدات ایرانی باعث شده امروزه افزایش خرید این محصولات را در صنعت مرغداری شاهد باشیم و همچنین به صورت روز افزون این محصولات را به کشور های دیگر صادر کنیم.
تولید کنندگان دان مرغ با تولید و فروش بهترین محصولات خود در کشور و همچنین سایر کشور ها،سعی داشته اند که باعث بالا بردن کیفیت و کمیت محصولات خود و همچنین بالا بردن رشد اقتصادی مرغداران شوند.
ویژگی های عالی دان مرغ،باعث شده تا علاوه بر مرغداری های داخل کشور.کشور های دیگر نیز برای پرورش مرغ ها به صورت سالم و کم ترین ضرر از این محصول شگفت انگیز برای پرورش مرغ های خود استفاده کنند.

قیمت دان مرغ